Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Er det bare meg,eller synes flere at Glen Rodney Skog,Geir Schau og han Thorsen på radio høres helt like ut? Han Thorsen,"takk skal du ha" eller var det "Vær så god"? Trodde jeg hadde klisterhjerne,men dette kan være 1-2 år gammle "nyheter" I allefall ser både Schau og Skog helt like ut.Skog er redaktør av Gatebil. 0 Siter
Gjest Trenger du briller? Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Glenn Rodney Skog er jo en av Geir Schau`s rollefigurer...... 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Glenn Rodney Skog er jo en av Geir Schau`s rollefigurer...... Å,nei det visste jeg ikke.Er det Øyvind Thorsen han andre elelr er den en annen? Han Thorsen jeg tenker på hadde med sin mor på radio eller tv i 2010 eller 11.Han ble så lei av alle brev som endte med Tusen Takk,at han begynte å kalle seg x.Thorsen vær så god.Noen som vet hvem jeg snakker om? Han har en stemme som ligner på Geir Skau 0 Siter
Gjest trilleto Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Å,nei det visste jeg ikke.Er det Øyvind Thorsen han andre elelr er den en annen? Han Thorsen jeg tenker på hadde med sin mor på radio eller tv i 2010 eller 11.Han ble så lei av alle brev som endte med Tusen Takk,at han begynte å kalle seg x.Thorsen vær så god.Noen som vet hvem jeg snakker om? Han har en stemme som ligner på Geir Skau Espen Thoresen Hværsaagod. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Espen Thoresen Hværsaagod. "Hans.H.P Takk skal du ha" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.