Gå til innhold

Trillinger? Thorsen,Schau og Skog

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand

Er det bare meg,eller synes flere at Glen Rodney Skog,Geir Schau og han Thorsen på radio høres helt like ut? Han Thorsen,"takk skal du ha" eller var det "Vær så god"?

Trodde jeg hadde klisterhjerne,men dette kan være 1-2 år gammle "nyheter"

I allefall ser både Schau og Skog helt like ut.Skog er redaktør av Gatebil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378126-trillinger-thorsenschau-og-skog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Oksen Ferdinand

Glenn Rodney Skog er jo en av Geir Schau`s rollefigurer......

Å,nei det visste jeg ikke.Er det Øyvind Thorsen han andre elelr er den en annen? Han Thorsen jeg tenker på hadde med sin mor på radio eller tv i 2010 eller 11.Han ble så lei av alle brev som endte med Tusen Takk,at han begynte å kalle seg x.Thorsen vær så god.Noen som vet hvem jeg snakker om?

Han har en stemme som ligner på Geir Skau

Gjest trilleto

Å,nei det visste jeg ikke.Er det Øyvind Thorsen han andre elelr er den en annen? Han Thorsen jeg tenker på hadde med sin mor på radio eller tv i 2010 eller 11.Han ble så lei av alle brev som endte med Tusen Takk,at han begynte å kalle seg x.Thorsen vær så god.Noen som vet hvem jeg snakker om?

Han har en stemme som ligner på Geir Skau

Espen Thoresen Hværsaagod.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...