Gå til innhold

Lesbisk forhold

Anbefalte innlegg

Jeg synes du skal stikke hodet opp i ditt rompehull, og i mørket der inne så kan du tenke på alle dine perfekte følelsesreaksjoner. Det er liten fare for at noen forstyrrer deg. Du skal jo ikke bli forstått eller føle eller tenke noe som helst.

Jeg mener det jeg skriver.

ojsan! med sånne reaksjoner på et høflig svar fra en høflig dame jeg har "kjent" i mange år, så er det kanskje ikke det lesbiske forholdet dattern din sliter mest med.

Skjerp deg, så får du kanskje forståelse.

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• Mrs D

5

• Dorthe

4

• Sør

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest annlovinda

Jeg synes du skal stikke hodet opp i ditt rompehull, og i mørket der inne så kan du tenke på alle dine perfekte følelsesreaksjoner. Det er liten fare for at noen forstyrrer deg. Du skal jo ikke bli forstått eller føle eller tenke noe som helst.

Og du får legge deg tilbake i trollehullet ditt...

Ærlig talt - for noen svar du kommer med på konstruktive tilbakemeldinger

Gjest En fortvilet mor

ojsan! med sånne reaksjoner på et høflig svar fra en høflig dame jeg har "kjent" i mange år, så er det kanskje ikke det lesbiske forholdet dattern din sliter mest med.

Skjerp deg, så får du kanskje forståelse.

Svaret var ikke høflig, men lite forståelsesfullt. Det kan hende at pipa har en annen låt om noen år.

Svaret var dumt og fullt av fordommer. Alle har følelser.

Gjest En fortivilet mor

Og du får legge deg tilbake i trollehullet ditt...

Ærlig talt - for noen svar du kommer med på konstruktive tilbakemeldinger

Tilbakemeldingen var ikke konstruktiv, men destruktiv. Jeg skrev et seriøst innlegg og trenger ikke slike besservisser svar.

Gjest annlovinda

Tilbakemeldingen var ikke konstruktiv, men destruktiv. Jeg skrev et seriøst innlegg og trenger ikke slike besservisser svar.

Tåler du ikke tilbakemeldinger du helst vil ha - så må du jo bar la være å legge ut spørxmål her da.

Og jeg ser på det som et høflig og helt greit svar

Annonse

Det er ikke du som har krav på å bli forstått, men hun ;)

Jeg regner med hun er gammel nok til å finne ut av dette selv, så du skal ikke gjøre noe som helst annet enn å akseptere at hun har kjæreste :)

Hadde vi vært i sandkassa nå, så ville Enola endt på teppet hos rektor for å ha utdelt et stk blodig snyteskaft på vegne av togli!

*knurr*

Annonse

Gjest togli

Jøsses... jeg kunne liksom ikke tro den kommentaren var til meg, men det var den visst...

Jo, du kan tenke og føle som du gjør (selvsagt) - men du skal ikke gjøre noe som helst annet enn det.... Når man er et voksent menneske ønsker man ikke innblanding fra sine foreldre når det gjelder kjærlighetslivet. Ikke før hun evt ber deg om råd, så kan du si hva du tenker/føler i denne saken.

Jeg antar du skrev her inne for å få tilbakemeldinger, og da virker det rart at du ikke engang takler de konstruktive tilbakemeldingene.... nesten så man kan begynne å mistenke trolling...

Jøsses... jeg kunne liksom ikke tro den kommentaren var til meg, men det var den visst...

Jo, du kan tenke og føle som du gjør (selvsagt) - men du skal ikke gjøre noe som helst annet enn det.... Når man er et voksent menneske ønsker man ikke innblanding fra sine foreldre når det gjelder kjærlighetslivet. Ikke før hun evt ber deg om råd, så kan du si hva du tenker/føler i denne saken.

Jeg antar du skrev her inne for å få tilbakemeldinger, og da virker det rart at du ikke engang takler de konstruktive tilbakemeldingene.... nesten så man kan begynne å mistenke trolling...

*ler* tror det bare er et troll jeg da :)

Gjest luftslott

Tar sjansen på å svare deg selv om du ser ut til å se alle svar som en åpen invitasjon til krangel.

Din datter er ei voksen kvinne og vet hva hun gjør, hun ville ikke vært i dette forholdet om det ikke var for at hun er tiltrukket av kvinnen hun er sammen med. Om det varer eller ikke vet ingen, om hun er fornøyd er det bare hun som vet. Hva med å spørre henne?

Ville du vært like skeptisk om det var en mann hun var sammen med, eller er du skeptisk fordi det er en kvinne? Isåfall, hvorfor er det vanskeligere for deg at hun er sammen med en kvinne?

Din rolle som mor her er rett og slett å vise henne at du er glad i henne, at du støtter henne og at om det skulle skjære seg er du her for henne, på samme måten som du ville vært det om det var en mann hun var sammen med. Vis henne at du stoler på henne og er trygg på at hun kan ta sine egne avgjørelser.

Men for å kunne vise dette på en måte som gjør henne trygg, må du faktisk begynne å tro på det. Hva er egentlig problemet her, at du er redd fordi hun nå er sammen med en kvinne eller at du er redd fordi du tror hun ikke vet hva hun gjør?

Jeg tror det vil være nyttig for deg å reflektere over hvorfor dette er så skremmende for deg. Hun er din datter, hun er voksen og hun fortjener å være lykkelig. Om hun er lykkelig sammen med en mann eller kvinne er helt likegyldig.

Hvorfor er du så fortvilet?

Hvis hun ikke er fornøyd vil hun vel avslutte forholdet. Eller er du redd kjæresten er en voldelig psykopat eller skadelig for henne på et vis? I såfall kan man forstå fortvilelsen.

Som mor kan jeg forstå at du ønsker at din datter skal finne en livspartner hun trives med, men det er nå en gang slik at voksne barn må ta egne valg. Mange velger feil noen ganger før de finner "den rette", og de fleste takler dette helt fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...