Gå til innhold

Lesbisk forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen

Tok meg altså under en time å finne ut hvorfor jeg sluttet ¨å DOLe" :) det er for opprivende rett og slett -og så må man bli sittende for å se om man får svar, fra folk man ikke kjenner.

Jeg må bare få si at det gledet meg stort å få se nicket ditt her igjen. Har savnet deg.

Ikke stikk med en gang bare fordi denne tråden ser ut til å ta av. Det er stort sett fredelig på dol for tiden.

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• Mrs D

5

• Dorthe

4

• Sør

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg må bare få si at det gledet meg stort å få se nicket ditt her igjen. Har savnet deg.

Ikke stikk med en gang bare fordi denne tråden ser ut til å ta av. Det er stort sett fredelig på dol for tiden.

jeg ble bare så forundret, SÅNN VAR DET JA, tenkte jeg :) Men bevares -har masse hyggelige minner fra DOL og mange venner i RL har jeg fått også. Jeg var bare innom for å se etter kjentfolk, og så klarer jeg ikke å la være å kaste meg inn i diskusjonene :) litt moro også

Gjest Hulderen

jeg ble bare så forundret, SÅNN VAR DET JA, tenkte jeg :) Men bevares -har masse hyggelige minner fra DOL og mange venner i RL har jeg fått også. Jeg var bare innom for å se etter kjentfolk, og så klarer jeg ikke å la være å kaste meg inn i diskusjonene :) litt moro også

Litt kjentfolk vanker det her da :-) Det er bare ikke lett å kjenne igjen alle, siden noen har byttet nick.

''Ikke stikk med en gang bare fordi denne tråden ser ut til å ta av. Det er stort sett fredelig på dol for tiden.''

Skriver under på det!

Jeg synes du skal stikke hodet opp i ditt rompehull, og i mørket der inne så kan du tenke på alle dine perfekte følelsesreaksjoner. Det er liten fare for at noen forstyrrer deg. Du skal jo ikke bli forstått eller føle eller tenke noe som helst.

Jeg mener det jeg skriver.

Oi! Hehehe, her var det liv:)

Har du noen grunn til å tro at hun er sammen med noen hun ikke egentlig vil være sammen med? Kanskje hun bare er litt forlegen og utilpass, og redd for hva du tenker og føler? Det er vanskelig for mange å stå fram med en kjæreste av samme kjønn.

Annonse

Gjest togli

jeg kommer nå utenfra og inn, så jeg er kanskje avDoLisert? :) så jeg snuser de laaaang vei. Hyggeligere med Facebook der man må skrive under fullt navn - da er det ikke så mange rompehull å se, faktisk! ;)

;)

Sånn sett "tryggere" på FB, ja ;) Men tror det er første gang jeg har fått rompehullkommentarer slengt etter meg. Litt kult igrunnen :P

Krisen er ikke om hun er lesbisk, men at jeg ikke vet om hun er fornøyd.

Jeg har en sterk følelse av at hun ikke er det, og den følelsen er ikke god.

Du kommer aldri til å vite om hun er fornøyd uansett hva hun sier. Du får bare finne deg i at du er en mamma og at du er prisgitt det jentene dine forteller deg og så får du tro på det.

Du kommer aldri til å vite om hun er fornøyd uansett hva hun sier. Du får bare finne deg i at du er en mamma og at du er prisgitt det jentene dine forteller deg og så får du tro på det.

Annonse

Hei, det vil vel aldri være mulig for andre å fullt ut vite nøyaktig hvor fornøyd noen er i sine kjærlighetsforhold. Skjønner ikke hvorfor du forventer å få klarhet i dette egentlig, det er vel bare datteren din som kan vite om hun er fornøyd eller ikke. Ser at du svarer at du ikke ville ha stilt deg de samme spørsmålene om det var en mann hun datet, da er det nærliggende å tro at du har et problem med at hun er i et forhold til en person av samme kjønn. Sånn sett kan det se ut som at det er DU som ikke er helt fornøyd med din datters valg, det trenger du jo heller ikke være ettersom hun er en voksen person :-)

Gjest En fortvilet mor

Jentene mine? Jeg har bare en datter, mener du kjæresten hennes også?

Gjest En fortvilet mor

Hei, det vil vel aldri være mulig for andre å fullt ut vite nøyaktig hvor fornøyd noen er i sine kjærlighetsforhold. Skjønner ikke hvorfor du forventer å få klarhet i dette egentlig, det er vel bare datteren din som kan vite om hun er fornøyd eller ikke. Ser at du svarer at du ikke ville ha stilt deg de samme spørsmålene om det var en mann hun datet, da er det nærliggende å tro at du har et problem med at hun er i et forhold til en person av samme kjønn. Sånn sett kan det se ut som at det er DU som ikke er helt fornøyd med din datters valg, det trenger du jo heller ikke være ettersom hun er en voksen person :-)

Hun har hatt mange mannlige kjærester og jeg har engang vært misfornøyd med en av dem. Jeg er overhodet ikke misfornøyd med jentekjæresten, men jeg stiller spørsmål ved om hun virkelig har funnet ut at hun er lesbisk og om hun er fornøyd. Jeg har ikke stillet spørsmål før om hun var heterofil og fornøyd med det.

Mine fordommer kan gjerne være en del av dette. Det ville i så fall ikke være unaturlig.

Gjest En fortivilet mor

Hvorfor er du så fortvilet?

Hvis hun ikke er fornøyd vil hun vel avslutte forholdet. Eller er du redd kjæresten er en voldelig psykopat eller skadelig for henne på et vis? I såfall kan man forstå fortvilelsen.

Som mor kan jeg forstå at du ønsker at din datter skal finne en livspartner hun trives med, men det er nå en gang slik at voksne barn må ta egne valg. Mange velger feil noen ganger før de finner "den rette", og de fleste takler dette helt fint.

Det tar på henne å stå frem som lesbisk, det kan jeg ikke stikke under stol. Derfor lurer jeg på om virkelig vet hva hun gjør. Fremdeles er det bare hennes aller nærmeste som vet om forholdet. Hun ønsker å holde det hemmelig foreløpig.

Gjest Elextra

Hun har hatt mange mannlige kjærester og jeg har engang vært misfornøyd med en av dem. Jeg er overhodet ikke misfornøyd med jentekjæresten, men jeg stiller spørsmål ved om hun virkelig har funnet ut at hun er lesbisk og om hun er fornøyd. Jeg har ikke stillet spørsmål før om hun var heterofil og fornøyd med det.

Mine fordommer kan gjerne være en del av dette. Det ville i så fall ikke være unaturlig.

''Mine fordommer kan gjerne være en del av dette. Det ville i så fall ikke være unaturlig.''

Jeg tror svært mange av oss har litt fordommer innerst inne, selv om vi liker å tro, og kanskje faktisk tror, at vi er fri for slikt.

Jeg regner meg som rimelig fordomsfri, men tror jeg også ville stusset i din situasjon. Men du må vel uansett bare avfinne deg med at din datter må finne ut av dette selv, hun er voksen og må foreta egne vurderinger og valg.

Jentene mine? Jeg har bare en datter, mener du kjæresten hennes også?

Du skrev jo følgende i hovedinnlegget:

''Jeg er nummen og sjokkert, og har aldri tenkt i denne retningen med henne, men ofte med lillesøster.''

Det kan tolkes som lillesøsteren _hennes_, altså som at du har minst to døtre - men du mente kanskje din egen lillesøster?

Gjest En fortvilet mor

Du skrev jo følgende i hovedinnlegget:

''Jeg er nummen og sjokkert, og har aldri tenkt i denne retningen med henne, men ofte med lillesøster.''

Det kan tolkes som lillesøsteren _hennes_, altså som at du har minst to døtre - men du mente kanskje din egen lillesøster?

Jeg ser dette nå. Jeg mente min egen lillesøster.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...