Gå til innhold

Lesbisk forhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• Mrs D

5

• Dorthe

4

• Sør

2

Mest aktive i denne tråden

jeg kommer nå utenfra og inn, så jeg er kanskje avDoLisert? :) så jeg snuser de laaaang vei. Hyggeligere med Facebook der man må skrive under fullt navn - da er det ikke så mange rompehull å se, faktisk! ;)

''jeg kommer nå utenfra og inn, så jeg er kanskje avDoLisert? :) ''

Har man en gang lært å sykle ... osv osv

Tilbakemeldingen var ikke konstruktiv, men destruktiv. Jeg skrev et seriøst innlegg og trenger ikke slike besservisser svar.

togli sitt svar var et klokt svar, at du ikke skjønner dte er kanskje tegn på at du sliter med mer enn at din datter er i et lesbisk forhold?

Neivel. Så jeg skal ikke tenke eller føle engang?

Du må jo gjerne føle, men hva hjelper det om du tenker aldri så mye?

Kanskje din datter har oppdaget at hun er lesbisk eller bifil, kanskje hun har for første og eneste gang falt for en kvinne, kanskje hun har undertrykt sitt egentlige jeg i alle år tidligere. Uansett hva du mener, tenker og føler, så må en voksen datter få finne ut av ting selv uten innblanding fra mamma. Det er i grunnen det togli sier, og jeg er enig med henne.

Annonse

Gjest En link her

http://www.llh.no/

Hvis du ringer ovennenvte organisasjon, så har de en egen gruppe for foreldre til homofile der. Der kan du be om å få snakke med noen, det kan være godt for deg. Du trenger ikke si navnet ditt hvis du ikke vil.

Det er naturlig at du er sjokkert og fortvilet i begynnelsen, du trenger tid å venne deg til dette. Men husk at datteren din har vist deg tillit ved fortelle deg dette, og prøv å være så åpen og lyttende som mulig, uten å fordømme eller forklare det bort. Det må du heller ta andre steder. Ellers kan du risikere at hun trekker seg vekk fra deg.

Jeg synes du skal stikke hodet opp i ditt rompehull, og i mørket der inne så kan du tenke på alle dine perfekte følelsesreaksjoner. Det er liten fare for at noen forstyrrer deg. Du skal jo ikke bli forstått eller føle eller tenke noe som helst.

Jeg mener det jeg skriver.

Sikker på at det ikke er du som bare er skuffet, og som leter etter en måte å få henne til å fortrenge hennes bifile/homofile side?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...