Gå til innhold

FU: Lett å legge seg siste kvelden i ferien?

Anbefalte innlegg

Skal opp tildig i morgen, og det etter å ha hatt fri noen dager hvor man nærmest snur døgnet. Jeg VIL ikke legge meg, så da fant jeg til og med på at jeg skulle inn på DOL for å kikke litt da - gjør vel det egentlig bare til jul, men så ble det påske også da.

Flere som sliter med å få lagt seg siste feriekvelden?

Fortsetter under...

Annonse

Ingen vits legge meg på en god stund enda, tror jeg. Åtteåringen min, som la seg for mange timer siden, ligger fortsatt og jodler i senga si. Akkja. Det skal bli morosamt i morgen tidlig....

Ja - guri, i morgen tidlig kommer man til å føle seg fyllesjuk, både de som skal på skole og de som skal på jobb. Min fjortis var nettopp nede og lagde seg toast....

Annonse

Gjest Elextra

Jeg snur sjelden opp/ned på leggerutiner i ferier, og særlig ikke etter at jeg fikk barn. Da blir det så utrolig tungt dagene etter ferien, og alle har det egentlig best med ganske faste rutiner (selvfølgelig en del hederlige unntak).

Men siste feriekvelden hender det at jeg selv har litt vanskelig for å falle til ro, særlig etter en lengre ferie.

Jo jeg blir deppa av å sove fra 00 til 17 neste dag, men det er utrolig godt.

jeg liker også å sove lenge utover formiddagen, men blir tung og vond i hodet om jeg sover lengre enn 8-9 timer og merker det på psyken om jeg sover vekk dager. Noe jeg ofte gjør fordi jeg jobber nattevakter og ofte er i nattevaktsmodus..

Du får vel tenke over hva som er verst/best.. Sove lenge med tungsinn som følge. Eller sove etter normal døgnrytme og få mer utav dagen og livet og dermed bedre humør generellt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...