Gå til innhold

Hvor få tak i en pålitelig, dyktig vaskehjelp

Anbefalte innlegg

Jeg ville aldri latt en vaskehjelp være alene i vårt hus hvis jeg ikke hadde kjent henne/ham vel og lenge. En av oss er alltid hjemme når vaskehjelpen vår er her.

Jeg tenker også på om jeg bør eller ikke bør være hjemme, hvis noen fremmede skal gjøre rent hos meg. Mye av hensikten med å få noen til å gjøre det for meg, er jo å slippe "maset", og om jeg uansett er hjemme, kunne jeg jo gjøre noe selv. Jeg har søkt og fått innvilget hjelp fra kommunen. En dame skal komme hjem til meg jevnlig og hjelpe meg å holde det i orden.

Fortsetter under...

'' De vasker ikke rotet mitt uansett.''

Hehe... kanskje like greit at de lar det ligge. Men jeg tror forestillingen om at det bør være ryddig før vaskehjelpen kommer, er noe av det mest effektive ved hele ordningen for de som velger slik hjelp ;-)

Det er godt mulig, men mitt problem var at jeg begynte å rydde og så hadde jeg ikke tid til å vaske. Dette problemet er jeg kvitt nå, og om ikke alt er ryddig når de kommer og vasker så er det rett og slett ikke et problem. Jeg kan rydde etterpå.

''Jeg ville aldri latt en vaskehjelp være alene i vårt hus hvis jeg ikke hadde kjent henne/ham vel og lenge. En av oss er alltid hjemme når vaskehjelpen vår er her.''

Hehe, for min del hadde halve vitsen vært å komme hjem til reint hus ;) (Helst på fredager, *sukker & drømmer*)

Det mest behagelige er å komme hjem til ren leilighet;-). Jeg har vært hjemme, men føler meg i veien.

• 2 uker senere...

'' De vasker ikke rotet mitt uansett.''

Hehe... kanskje like greit at de lar det ligge. Men jeg tror forestillingen om at det bør være ryddig før vaskehjelpen kommer, er noe av det mest effektive ved hele ordningen for de som velger slik hjelp ;-)

*nikker ivrig*

''Jeg ville aldri latt en vaskehjelp være alene i vårt hus hvis jeg ikke hadde kjent henne/ham vel og lenge. En av oss er alltid hjemme når vaskehjelpen vår er her.''

Hehe, for min del hadde halve vitsen vært å komme hjem til reint hus ;) (Helst på fredager, *sukker & drømmer*)

Ja, det er en stor del av vitsen med å ha vaskehjelp. Jeg drømmer om å åpne ytterdøra, og inne er det ryddig, reint og velduftende! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...