Bella Dotte Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Jeg ville aldri latt en vaskehjelp være alene i vårt hus hvis jeg ikke hadde kjent henne/ham vel og lenge. En av oss er alltid hjemme når vaskehjelpen vår er her. Jeg tenker også på om jeg bør eller ikke bør være hjemme, hvis noen fremmede skal gjøre rent hos meg. Mye av hensikten med å få noen til å gjøre det for meg, er jo å slippe "maset", og om jeg uansett er hjemme, kunne jeg jo gjøre noe selv. Jeg har søkt og fått innvilget hjelp fra kommunen. En dame skal komme hjem til meg jevnlig og hjelpe meg å holde det i orden. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 '' De vasker ikke rotet mitt uansett.'' Hehe... kanskje like greit at de lar det ligge. Men jeg tror forestillingen om at det bør være ryddig før vaskehjelpen kommer, er noe av det mest effektive ved hele ordningen for de som velger slik hjelp ;-) Det er godt mulig, men mitt problem var at jeg begynte å rydde og så hadde jeg ikke tid til å vaske. Dette problemet er jeg kvitt nå, og om ikke alt er ryddig når de kommer og vasker så er det rett og slett ikke et problem. Jeg kan rydde etterpå. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 ''Jeg ville aldri latt en vaskehjelp være alene i vårt hus hvis jeg ikke hadde kjent henne/ham vel og lenge. En av oss er alltid hjemme når vaskehjelpen vår er her.'' Hehe, for min del hadde halve vitsen vært å komme hjem til reint hus (Helst på fredager, *sukker & drømmer*) Det mest behagelige er å komme hjem til ren leilighet;-). Jeg har vært hjemme, men føler meg i veien. 0 Siter
org Skrevet 19. april 2012 Forfatter Skrevet 19. april 2012 '' De vasker ikke rotet mitt uansett.'' Hehe... kanskje like greit at de lar det ligge. Men jeg tror forestillingen om at det bør være ryddig før vaskehjelpen kommer, er noe av det mest effektive ved hele ordningen for de som velger slik hjelp ;-) *nikker ivrig* 0 Siter
org Skrevet 19. april 2012 Forfatter Skrevet 19. april 2012 ''Jeg ville aldri latt en vaskehjelp være alene i vårt hus hvis jeg ikke hadde kjent henne/ham vel og lenge. En av oss er alltid hjemme når vaskehjelpen vår er her.'' Hehe, for min del hadde halve vitsen vært å komme hjem til reint hus (Helst på fredager, *sukker & drømmer*) Ja, det er en stor del av vitsen med å ha vaskehjelp. Jeg drømmer om å åpne ytterdøra, og inne er det ryddig, reint og velduftende! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.