Gå til innhold

Skinnende høner. :)

Anbefalte innlegg

Hei!

Siden min mann er borte i kveld har jeg badet hønene mine, det var en hønespetakkel der inne, for noen er ganske så hysteriske, mens andre bare nyter badet, forskjellig personlighet med andre ord.

Etter på tørket vi dem og kastet de ut av vinduet, min nabo smiler av og til i vinduet og vinker til meg når jeg feks hiver en høne ut, jeg liker min nabo godt på trygg avstand fra skravlingen.

Hun er riktig hyggelig min nabo, men vet alt om alle føler jeg, jeg tenkte i kveld da hun smilte til meg at sikkert vet alle snart at jeg kaster hønene ut av vinduet på badet. Det kan se rart ut, men har jo en helt naturlig forklaring som hun ikke vet.

Hvis jeg ser henne ute prøver jeg å gjemme meg, for jeg orker ikke høre om alt jeg burde vite, for hun pleier si inni mellom setningene, "Men Gud vet du ikke det da?", da svarer jeg nei, også prater hun videre, men dette er mest i sommerdelen av året for jeg har jordbær på den siden av huset hvor hun har sitt kjøkkenvindu.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378212-skinnende-h%C3%B8ner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et herlig bilde jeg får i hodet mitt. Nybadede høner som flakser ut av vinduet :)

Skjønner godt at du kan bli lei av sladrenaboer ;)

''For et herlig bilde jeg får i hodet mitt. Nybadede høner som flakser ut av vinduet :)

Skjønner godt at du kan bli lei av sladrenaboer ;)''

Enig i begge utsagn :)

Og så skjønner jeg i grunnen om naboen faller for fristelsen til å snakke om hønene som flakser ut av vinduet ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378212-skinnende-h%C3%B8ner/#findComment-3327015
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...