Gjest Vanskeligere Skrevet 12. april 2012 Skrevet 12. april 2012 Så viser klovnen til slutt litt selvinnsikt. At han er en klovn, er allment kjent. Men det var nytt for meg at han er klar over det selv: http://www.dagbladet.no/2012/04/12/nyheter/anders_behring_breivik/innenriks/21072405/ 0 Siter
Mandolaika Skrevet 12. april 2012 Skrevet 12. april 2012 Nicket ditt er passende, for det er litt vanskelig å skjønne hvor du vil med dette innlegget? Er ABB en klovn, er Lillevolden en klovn? Er han det fordi han ikke vil vitne eller hva mener du? 0 Siter
slabbedask Skrevet 12. april 2012 Skrevet 12. april 2012 Nicket ditt er passende, for det er litt vanskelig å skjønne hvor du vil med dette innlegget? Er ABB en klovn, er Lillevolden en klovn? Er han det fordi han ikke vil vitne eller hva mener du? '' Er ABB en klovn, er Lillevolden en klovn?'' Vil anta det er Lillevolden hun mener: "Lillevolden skriver ... at han for sin del nekter «å bli slept rundt i manesjen som en annen pauseklovn»." 0 Siter
Mandolaika Skrevet 12. april 2012 Skrevet 12. april 2012 '' Er ABB en klovn, er Lillevolden en klovn?'' Vil anta det er Lillevolden hun mener: "Lillevolden skriver ... at han for sin del nekter «å bli slept rundt i manesjen som en annen pauseklovn»." Ja, ok, du har nok rett. Jeg synes egentlig det er dumt å nekte å vitne jeg, sånn generelt sett. 0 Siter
Gjest Vanskeligere Skrevet 12. april 2012 Skrevet 12. april 2012 Nicket ditt er passende, for det er litt vanskelig å skjønne hvor du vil med dette innlegget? Er ABB en klovn, er Lillevolden en klovn? Er han det fordi han ikke vil vitne eller hva mener du? Lillevolden har i en årrekke fremstått som klovn. Han er i bunn og grunn harmløs, ufrivillig morsom. (Den andre du nevner, er først og fremst en psykopat. Og meget farlig.) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 12. april 2012 Skrevet 12. april 2012 Lillevolden har i en årrekke fremstått som klovn. Han er i bunn og grunn harmløs, ufrivillig morsom. (Den andre du nevner, er først og fremst en psykopat. Og meget farlig.) ''Lillevolden har i en årrekke fremstått som klovn. Han er i bunn og grunn harmløs, ufrivillig morsom.'' Helt harmløs vet jeg ikke akkurat om han er. Jeg kan bli "harm" av ham. :-) 0 Siter
Gjest Vanskeligere Skrevet 12. april 2012 Skrevet 12. april 2012 '' Er ABB en klovn, er Lillevolden en klovn?'' Vil anta det er Lillevolden hun mener: "Lillevolden skriver ... at han for sin del nekter «å bli slept rundt i manesjen som en annen pauseklovn»." Nemlig. Klovnen har altså litt selvinnsikt. Bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.