laban Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Takk for link; dessverre hadde jeg den framme så gubben så den, så nå går'n bare rundt her med et salig glis om munnen og er særs fornøyd med seg selv. Sukk. ;-) Tenk å kunne begrunne sine vaskevaner med at "Nyere forskning viser at...." ;-) 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Skrevet 13. april 2012 Tenk å kunne begrunne sine vaskevaner med at "Nyere forskning viser at...." ;-) Puh. Nå vurderer jeg å overlate all vask til han. Muhahahaha! 0 Siter
PieLill Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Søtt forsøk på å gi vaskemaskinprodusenten skylda. :-) 1200 omdreininger per minutt er selvsagt 1200 omdreininger per minutt. Hvis ikke lyver produsenten. Det som kan variere med ulike program, er tiden tøyet sentrifugeres og lengden på sentrifugeringsintervallene. Ull kommer som kjent i ulike kvaliteter. Derfor har man også på en god vaskemaskin anledning til å justere både temperatur, tid og sentrifugeringshastighet, evt. ingen sentrifugering. Med andre ord: Mannen din snakker bambus. Man må bruke hjernen sammen med vaskeprogrammet. :-) mvh 0 Siter
PieLill Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Han har rett. Blæh! Leste linken til laban og skjønte plutselig alt så mye bedre. Nå brisker'n seg, gubbelure! Men det var han som krympa genseren? Så noe har han ikke skjønt. mvh 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Skrevet 13. april 2012 Men det var han som krympa genseren? Så noe har han ikke skjønt. mvh Joa, han krympa genserne, for maaaange år siden. Så - enten har han rett i at den maskina var på vei til å avgå ved døden av flere årsaker, ellers så satte han på feil program. Begge deler er jo sannsynlige. I og med at dette er så lenge siden, så er det litt vanskelig å dra kortet med full tyngde - for jeg har jo litt dårlig hukommelse og husker ikke detaljene... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Labans link var veldig god, så nå skjønner jeg hele vaskeprosessen bedre. Og gubben hadde rett, den slakan. ;-) Er det ikke gruelig irriterende når gubben har rett... 0 Siter
double Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Siden du allerede har fått svar, velger jeg å henge meg opp i detaljer isteden.. Betyr denne setningen at mannfolk ikke kan lære av sine feil? ''men etter at han lagde urtykke ullgensere for barn av 4 (!) av hans egne flotte, hjemmestrikkede gensere for noen år siden har jeg tatt unna ullvasken for å slippe en gjentagelse.'' 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Skrevet 13. april 2012 Siden du allerede har fått svar, velger jeg å henge meg opp i detaljer isteden.. Betyr denne setningen at mannfolk ikke kan lære av sine feil? ''men etter at han lagde urtykke ullgensere for barn av 4 (!) av hans egne flotte, hjemmestrikkede gensere for noen år siden har jeg tatt unna ullvasken for å slippe en gjentagelse.'' ''Betyr denne setningen at mannfolk ikke kan lære av sine feil?'' Jepp. Og det gjelder absolutt alle mannfolk i absolutt hele verden. Ingen evne til læring overhode. Nope. Not so ever. Helt klart. 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Skrevet 13. april 2012 Er det ikke gruelig irriterende når gubben har rett... Helt sinnsykt, faktisk! Grrrr...! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.