Gå til innhold

For husfredens skyld...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søtt forsøk på å gi vaskemaskinprodusenten skylda.

:-)

1200 omdreininger per minutt er selvsagt 1200 omdreininger per minutt. Hvis ikke lyver produsenten.

Det som kan variere med ulike program, er tiden tøyet sentrifugeres og lengden på sentrifugeringsintervallene.

Ull kommer som kjent i ulike kvaliteter. Derfor har man også på en god vaskemaskin anledning til å justere både temperatur, tid og sentrifugeringshastighet, evt. ingen sentrifugering.

Med andre ord: Mannen din snakker bambus. Man må bruke hjernen sammen med vaskeprogrammet.

:-)

mvh

Men det var han som krympa genseren? Så noe har han ikke skjønt.

mvh

Joa, han krympa genserne, for maaaange år siden. Så - enten har han rett i at den maskina var på vei til å avgå ved døden av flere årsaker, ellers så satte han på feil program. Begge deler er jo sannsynlige.

I og med at dette er så lenge siden, så er det litt vanskelig å dra kortet med full tyngde - for jeg har jo litt dårlig hukommelse og husker ikke detaljene...

Annonse

Siden du allerede har fått svar, velger jeg å henge meg opp i detaljer isteden.. Betyr denne setningen at mannfolk ikke kan lære av sine feil?

''men etter at han lagde urtykke ullgensere for barn av 4 (!) av hans egne flotte, hjemmestrikkede gensere for noen år siden har jeg tatt unna ullvasken for å slippe en gjentagelse.''

Siden du allerede har fått svar, velger jeg å henge meg opp i detaljer isteden.. Betyr denne setningen at mannfolk ikke kan lære av sine feil?

''men etter at han lagde urtykke ullgensere for barn av 4 (!) av hans egne flotte, hjemmestrikkede gensere for noen år siden har jeg tatt unna ullvasken for å slippe en gjentagelse.''

''Betyr denne setningen at mannfolk ikke kan lære av sine feil?''

Jepp. Og det gjelder absolutt alle mannfolk i absolutt hele verden. Ingen evne til læring overhode. Nope. Not so ever. Helt klart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...