Gjest MrsFlintstone Skrevet 12. april 2012 Skrevet 12. april 2012 Har meldt meg inn i Nespresso club siden jeg kjøpte en espressomaskin i dag, vil du dele med meg dine favoritter? Hva liker du å drikke og hvilken kapsel bruker du til det? :-) 0 Siter
Gjest nammmmmmmm Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Latte machiato. Enig med deg. Er egentlig mest glad i rene kaffesmaker, dvs ikke alle disse melkekaffiene, men akkurat latte machiato falt i smak Liker også den isteen fra nestea 0 Siter
spiky Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Den blå lungoen syns jeg er god. Er ikke så glad i espresso, men handlet ny dose med kapsler i går, og da klarte jeg ikke la vær å kjøpe de nye lekre rosa espressokapslene.:-)) 0 Siter
Gjest MrsFlintstone Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Den blå lungoen syns jeg er god. Er ikke så glad i espresso, men handlet ny dose med kapsler i går, og da klarte jeg ikke la vær å kjøpe de nye lekre rosa espressokapslene.:-)) Der sa du noe, de har jeg ikke smakt, må ta dem med på neste ladning Er lungo vanlig kaffe? Virker som om nespresso har mange gode vanlig kaffe-smaker også Gleder meg til jeg får kapsler og maskin til uka 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.