Gjest Mrs.Q Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Ulykkesdag? Noen som er overtroisk? Ikke jeg :-) 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Jeg har overlevd mange frdager som faller på den trettende, og jeg har ennå ikke opplevd noe mystisk/uheldig/sorgfullt på slike dager. Derimot har jeg opplevd store sorger på andre ukedager og med ulike datoer. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Jeg har overlevd mange frdager som faller på den trettende, og jeg har ennå ikke opplevd noe mystisk/uheldig/sorgfullt på slike dager. Derimot har jeg opplevd store sorger på andre ukedager og med ulike datoer. Jepp, de andre dagene er ofte verst. 0 Siter
PieLill Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Jeg har overlevd mange frdager som faller på den trettende, og jeg har ennå ikke opplevd noe mystisk/uheldig/sorgfullt på slike dager. Derimot har jeg opplevd store sorger på andre ukedager og med ulike datoer. Og etter som du aldri har opplevd noe ille på fredag 13. kan vi konkludere med at det må være en lykkedag. :-) mvh 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Og etter som du aldri har opplevd noe ille på fredag 13. kan vi konkludere med at det må være en lykkedag. :-) mvh Jeg vil ikke kalle det "lykkedag" men hellere en alminnelig hverdag, i hvert fall for min del. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Det plager meg ikke noe særlig at det er fredag den 13. i dag, og det plager meg heller ikke noe særlig om noen tror det er en ulykkesdag. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Statistikk viser at det er færre trafikkulykker på fredag den 13. enn på andre fredager, så det er heller en lykkedag. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Statistikk viser at det er færre trafikkulykker på fredag den 13. enn på andre fredager, så det er heller en lykkedag. Hvis det finnes en slik signifikant differanse så må det være mange som holder seg hjemme på fredag den 13. - ergo mange som tror på at trafikken er farligere på slike dager enn andre dager. Det er ikke nok å ta en fredag 13. og sammenligne med en vanlig fredag. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Hvis det finnes en slik signifikant differanse så må det være mange som holder seg hjemme på fredag den 13. - ergo mange som tror på at trafikken er farligere på slike dager enn andre dager. Det er ikke nok å ta en fredag 13. og sammenligne med en vanlig fredag. '' så må det være mange som holder seg hjemme på fredag den 13.'' Men de fleste ulykker skjer jo i hjemmet, så hvis man holder seg hjemme den dagen så.......... 0 Siter
PieLill Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 '' så må det være mange som holder seg hjemme på fredag den 13.'' Men de fleste ulykker skjer jo i hjemmet, så hvis man holder seg hjemme den dagen så.......... :-) mvh 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 '' så må det være mange som holder seg hjemme på fredag den 13.'' Men de fleste ulykker skjer jo i hjemmet, så hvis man holder seg hjemme den dagen så.......... Det var snakk om trafikkulykker og de skjer ikke i hjemmet. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Hvis det finnes en slik signifikant differanse så må det være mange som holder seg hjemme på fredag den 13. - ergo mange som tror på at trafikken er farligere på slike dager enn andre dager. Det er ikke nok å ta en fredag 13. og sammenligne med en vanlig fredag. Det er ikke snakk om en enkelt fredag den 13, det er selvfølgelig over tid. Og grunnen er nettopp at olk kjører ekstra forsiktig pga datoen. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Det er ikke snakk om en enkelt fredag den 13, det er selvfølgelig over tid. Og grunnen er nettopp at olk kjører ekstra forsiktig pga datoen. Jeg har mine store tvil at denne forskjellen er signifikant. Nå skal jeg ut og kjøre forsiktig;-) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Det var snakk om trafikkulykker og de skjer ikke i hjemmet. Seff, men har du ingen humor da kvinne/mann? ;-) 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Seff, men har du ingen humor da kvinne/mann? ;-) Jo jeg har masse humor, men liten når det kommer til ulykker i trafikk eller hjemme! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Jo jeg har masse humor, men liten når det kommer til ulykker i trafikk eller hjemme! ''Jo jeg har masse humor, men liten når det kommer til ulykker i trafikk eller hjemme!'' Ja, det var mest pga. fredag den 13. (som det jo er overtro at bringer med seg ulykke) at jeg dro noe humoristisk. Jeg synes heller ikke at det er noe humoristisk over verken ulykker i hjemmet eller i trafikken, bare så det er sagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.