Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3375690.ece Han her hadde spart nervene sine ganske enkelt bare ved å bli i senga i dag. :0P

Jeg har ikke tenkt på det i det hele tatt. Ungene nevnte på at det var en "historie" om fredag 13, de er sju så det er vel ikke så lett å holde orden på alt.

Har du fortsatt alle armer og bein i behold nå, en time før dagen blir til lørdag 14?

Skrevet

Men herregud.... Mannen kan ikke være riktig vel bevart. Jeg har ikke hatt noen ulykker i dag og om jeg hadde hatt det så hadde det vært tilfeldigheter.

Skrevet

Men herregud.... Mannen kan ikke være riktig vel bevart. Jeg har ikke hatt noen ulykker i dag og om jeg hadde hatt det så hadde det vært tilfeldigheter.

Det er jo bare tøys og moro! :o)

Skrevet

Det er jo bare tøys og moro! :o)

Er det ikke sant da?

Skrevet

Er det ikke sant da?

Tja... En liten gimmic for avisa er det nok, men den foreningen han snakker om eksisterer sikkert og fobien også. Men at han går rundt med alt det utstyret, eller sitter ute på et jorde, tror jeg ikke noe på. Det står jo da også flere ganger at han sier det han sier med "glimt i øyet" og sånt. :o)

Skrevet

Tja... En liten gimmic for avisa er det nok, men den foreningen han snakker om eksisterer sikkert og fobien også. Men at han går rundt med alt det utstyret, eller sitter ute på et jorde, tror jeg ikke noe på. Det står jo da også flere ganger at han sier det han sier med "glimt i øyet" og sånt. :o)

Og dessuten, å sitte på et jorde er det dummeste man gjør. For dersom lynet slår ned... hehe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...