Gå til innhold

Er du pen nok nedentil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

7

• Lillemus

4

• trollemor;o)

4

• Mandolaika

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Det neste man skal gjøre noe med er vel stussen. Blåse den opp? Halvere begge skinkene? Løfte hele greia en halv meter?

Det er vel bare et par år siden en eller annen modellkjendis (?), ikke norsk, døde etter å ha fått sprøytet ett eller annet inn i rumpeballene for å få større rumpe...

Det er vel bare et par år siden en eller annen modellkjendis (?), ikke norsk, døde etter å ha fått sprøytet ett eller annet inn i rumpeballene for å få større rumpe...

Jo, men i det tilfellet var det en falsk (og gal) "lege", etter det jeg husker, som gjorde det, og jeg tror de døde fordi det var industrisilikon som ble brukt (?).

Med vennlig hilsen

Annonse

Jeg syns synd i jentene som er unge i dag... Visst var det mange krav da jeg var ung, men hvordan vi så ut der nede var det vel ikke noen som ofret en tanke. Eller er det jeg som er lost?

''Jeg syns synd i jentene som er unge i dag... Visst var det mange krav da jeg var ung, men hvordan vi så ut der nede var det vel ikke noen som ofret en tanke. Eller er det jeg som er lost?''

Det eneste jeg kan huske at var en "greie", var hvem som først fikk hår nedentil, hvor mye og hvor lite hår man evt. hadde der.

Jeg syns synd i jentene som er unge i dag... Visst var det mange krav da jeg var ung, men hvordan vi så ut der nede var det vel ikke noen som ofret en tanke. Eller er det jeg som er lost?

Jeg tror nok det var langt flere som var alvorlig bekymret om de var "normale" tidligere, enn nå. Da verken snakket man om slikt eller hadde det store sammenligningsgrunnlaget. Eller internett.

Derimot er det nok større press nå enn før, fordi man har muligheten til å gjøre noe.

Svaret, som for det meste, er å ikke bruke alle andre som referanse.

Med vennlig hilsen

trollemor;o)

Jeg tror nok det var langt flere som var alvorlig bekymret om de var "normale" tidligere, enn nå. Da verken snakket man om slikt eller hadde det store sammenligningsgrunnlaget. Eller internett.

Derimot er det nok større press nå enn før, fordi man har muligheten til å gjøre noe.

Svaret, som for det meste, er å ikke bruke alle andre som referanse.

Med vennlig hilsen

Ja godt mulig. Jeg er vel rimelig normal nedentil og har aldri hatt noen problemer, så det kan være grunnen til at jeg ikke har brukt mye energi på det.

trollemor;o)

''Jeg syns synd i jentene som er unge i dag... Visst var det mange krav da jeg var ung, men hvordan vi så ut der nede var det vel ikke noen som ofret en tanke. Eller er det jeg som er lost?''

Det eneste jeg kan huske at var en "greie", var hvem som først fikk hår nedentil, hvor mye og hvor lite hår man evt. hadde der.

Nå barberer de visst bort håret etterhvert som det dukker opp..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...