Gå til innhold

Er du pen nok nedentil?

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt

''Nå barberer de visst bort håret etterhvert som det dukker opp..''

Husker jeg skulle prøve en gang i voksen alder, å ha barbert mus. Gud for et styr. Det ble med den ene gangen.

Hehe, har prøvd det en gang jeg og, tok vekk alt.

Jeg følte meg som en forvokst jentunge, litt pervers følelse.

Skvatt hver gang jeg så meg i speilet.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

7

• Lillemus

4

• trollemor;o)

4

• Mandolaika

4

Mest aktive i denne tråden

''Hehe, har prøvd det en gang jeg og, tok vekk alt. Jeg følte meg som en forvokst jentunge, litt pervers følelse. Skvatt hver gang jeg så meg i speilet.''

Hahaha, ja. Nei, dette var ikke noe for meg. Det var litt av en jobb å få bort alt og det stakk og klødde så fælt da det vokste ut igjen også. Ikke verdt det!

Gjest Elextra

Jeg syns synd i jentene som er unge i dag... Visst var det mange krav da jeg var ung, men hvordan vi så ut der nede var det vel ikke noen som ofret en tanke. Eller er det jeg som er lost?

Enig med deg. Vi hadde våre angster, men tror ganske få av oss tenkte på utseendet av understellet.

Gjest Mann53

Jeg også barbert alt og brukt høvel etterpå. Deilig med en gang, men får angst av hvis jeg må på sykehus. Derfor jeg har sluttet med det.

Gjest Nickløsheletida

Jeg også barbert alt og brukt høvel etterpå. Deilig med en gang, men får angst av hvis jeg må på sykehus. Derfor jeg har sluttet med det.

'' Deilig med en gang, men får angst av hvis jeg må på sykehus''

Hvis du måtte på sykehus ville du hatt helt andre ting å tenke på.

Det skjedde meg at jeg plutselig måtte på sykehus og ha en hasteoperasjon. Etter narkosen våknet jeg opp og oppdaget at de hadde tatt av meg trusa og festet et katerer i skrittet.

Tanken slo meg at det var greit av jeg var nydusjet og nybarbert og jeg ikke var helt urskog og hadde mensen . Men hovedfokuset mitt var absolutt ikke på dette altså ;-)

Annonse

Det skjedde meg at jeg plutselig måtte på sykehus og ha en hasteoperasjon. Etter narkosen våknet jeg opp og oppdaget at de hadde tatt av meg trusa og festet et katerer i skrittet.

Tanken slo meg at det var greit av jeg var nydusjet og nybarbert og jeg ikke var helt urskog og hadde mensen . Men hovedfokuset mitt var absolutt ikke på dette altså ;-)

''Etter narkosen våknet jeg opp og oppdaget at de hadde tatt av meg trusa og festet et katerer i skrittet.''

*hehe* Da jeg skulle steriliseres måtte jeg vært barbert nedentil, vi var vel flere som lå "på vent" og en mannlig sykepleier kom rundt og skulle sjekke at vi var barbert godt nok. *haha*

Gjest Elextra

Haha, kan godt tenke meg omtrent hva du følte.

Gjest Nickløsheletida

''Etter narkosen våknet jeg opp og oppdaget at de hadde tatt av meg trusa og festet et katerer i skrittet.''

*hehe* Da jeg skulle steriliseres måtte jeg vært barbert nedentil, vi var vel flere som lå "på vent" og en mannlig sykepleier kom rundt og skulle sjekke at vi var barbert godt nok. *haha*

Stakkars mann :-)

Jeg tror nok det var langt flere som var alvorlig bekymret om de var "normale" tidligere, enn nå. Da verken snakket man om slikt eller hadde det store sammenligningsgrunnlaget. Eller internett.

Derimot er det nok større press nå enn før, fordi man har muligheten til å gjøre noe.

Svaret, som for det meste, er å ikke bruke alle andre som referanse.

Med vennlig hilsen

Hvordan i alle dager mener du at du har grunnlag til å uttlale deg om hva jenter tenkte om seg selv nedentil før i tiden sammenlignet med nå. Foruten at før i tiden strekker seg helt fra ca. år 2000 og bak til det uendelige.

Hvordan i alle dager mener du at du har grunnlag til å uttlale deg om hva jenter tenkte om seg selv nedentil før i tiden sammenlignet med nå. Foruten at før i tiden strekker seg helt fra ca. år 2000 og bak til det uendelige.

Jeg har selvsagt personlig intervjuet hver eneste en. Også de som snakket utdøde språk.

Annonse

Persille1365381127

Det er så fjernt å trekke dette til KUN å handle om utseende. For mange er det faktisk slik at det ikke har vært kjent at det er mulig å gjøre noe med de utfordringene man har.

De som snøfter av dette har åpenbart aldri hatt problemer med å sykle fordi det gjør for vondt, finne undertøy som dekker (unntatt boksere) - eller å finne bukser som ikke gir deg gnagsår når du går....

Det er ikke all plastisk kirurgi som handler om utseende.

''Hvordan i alle dager mener du at du har grunnlag til å uttlale deg om hva jenter tenkte om seg selv nedentil før i tiden sammenlignet med nå. Foruten at før i tiden strekker seg helt fra ca. år 2000 og bak til det uendelige.''

Da ser vi med stor entuiasme fram til svaret ditt ;)

''Hvordan i alle dager mener du at du har grunnlag til å uttlale deg om hva jenter tenkte om seg selv nedentil før i tiden sammenlignet med nå. Foruten at før i tiden strekker seg helt fra ca. år 2000 og bak til det uendelige.''

Da ser vi med stor entuiasme fram til svaret ditt ;)

Det var fryktelig mange å intervjue, så det så!

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest Psyk av alt

''Hehe, har prøvd det en gang jeg og, tok vekk alt. Jeg følte meg som en forvokst jentunge, litt pervers følelse. Skvatt hver gang jeg så meg i speilet.''

Hahaha, ja. Nei, dette var ikke noe for meg. Det var litt av en jobb å få bort alt og det stakk og klødde så fælt da det vokste ut igjen også. Ikke verdt det!

Nei, absolutt ikke! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...