Gå til innhold

Jubileum i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en måned siden jeg dusjet. Merkelig nok lukter jeg ikke vondt. Til ettertanke til dere som føler dere må dusje hver dag.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg tipper du lukter, men at du ikke kjenner det selv.

Skrevet

Hvis du har vasket deg daglig og vasket håret et par-tre ganger i uka så lukter du neppe, har du ikke vasket deg i det hele tatt på denne mnd så er det bare du selv som ikke kjenner det.

Skrevet

Hvorfor dusjer du ikke?

Jeg er deppa, og har ingen tiltakslyst.

Skrevet

Hvis du har vasket deg daglig og vasket håret et par-tre ganger i uka så lukter du neppe, har du ikke vasket deg i det hele tatt på denne mnd så er det bare du selv som ikke kjenner det.

Eneste jeg har vasket den siste måneden er hendene.

Skrevet

Så trist.

Gjest Elextra
Skrevet

Nyter du det mens du gleder deg til jul?

Skrevet

Da skal jeg love deg at du lukter, du kjenner bare ikke din egen lukt.

Skrevet

Haha, jeg tenkte å skrive noe om at jeg gledet meg til jul, fordi jeg bare dusja til jul, men lot det være. :D

Skrevet

Eh? Skal vaske meg til jul ja.

Skrevet

Da skal jeg love deg at du lukter, du kjenner bare ikke din egen lukt.

Er ingen som har kommentert at jeg lukter.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Høres ille ut.

Ta deg en dusj og vask deg ordentlig og ta på rent tøy.

Deretter skifter du til rent sengetøy, du har vel ikke skiftet på senga på en stund heller?

Da kommer du til å føle deg mye bedre!

Skrevet

Høres ille ut.

Ta deg en dusj og vask deg ordentlig og ta på rent tøy.

Deretter skifter du til rent sengetøy, du har vel ikke skiftet på senga på en stund heller?

Da kommer du til å føle deg mye bedre!

Jo skiftet på senga for et par dager siden.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jo skiftet på senga for et par dager siden.

Det var jo bra, men om du dusjer i kveld så hadde jeg skiftet uansett. Siden du har ligget i sengetøyet et par netter og er så skitten.

Skrevet

Så trist.

Ja jeg kunne ønske jeg hadde noe å leve/dusje for.

Skrevet

Det er vanlig folkeskikk ikke å kommentere sånt da. Jeg har rett som det er spesielt litt eldre menn som er innom på jobben min og som slettes ikke lukter godt, men rett og slett uvasket og litt ekkelt - men jeg sier det jo ikke til dem! Selv om jeg kunne ha god lyst til å be dem gå hjem og dusje og ta på seg en ren skjorte!

Skrevet

Det var jo bra, men om du dusjer i kveld så hadde jeg skiftet uansett. Siden du har ligget i sengetøyet et par netter og er så skitten.

Skitten? I gamle dager vasket de seg en gang om året.

Gjest Elextra
Skrevet

Om ingen kommenterer at du lukter - omgås du egentlig noen som ville funnet det naturlig å kommentere?

Husker jeg engang omgikkes en tilnærmet polfarer. Han sa det var verst første uken - etter det kjente han ikke sin egen lukt. Kanskje du er der?

trollemor;o)
Skrevet

ÆSJ!!!! Du stinker, men den eneste som ikke kjenner det er du.. Jeg blir kvalm, gå i dusjen med en gang!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...