Gå til innhold

Jubileum i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skitten? I gamle dager vasket de seg en gang om året.

Levde du da?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ja, når du ikke har vasket deg på 1 mnd så er du skitten.

trollemor;o)
Skrevet

Er ingen som har kommentert at jeg lukter.

Fordi folk er høflige.... Jeg kenner en som vasker klærne og seg selv litt for sjelden. han likter, men det er ingen som sier noe til ham.

trollemor;o)
Skrevet

Jeg er deppa, og har ingen tiltakslyst.

Vann renser og hjelper på humøret. Jeg er sikker på at du føler deg bittelitt bedre hvos du tar deg en varm og lang dusj!

Skrevet

Det var vanlig å bade hver lørdag før i tida.

Skrevet

Er ingen som har kommentert at jeg lukter.

Det er veldig sjelden at man sier til folk at de lukter.

Skrevet

Ja jeg kunne ønske jeg hadde noe å leve/dusje for.

Deg selv. Hadde jeg ikke dusjet på 1 måned så tror jeg det hadde gått på psyken løs. Ta deg en skikkelig dusj nå og jeg tror du vil føle deg mye bedre.

Skrevet

Husker du klokkeslettet når du dusjet sist? Det kan være viktig for om du lukter.

Skrevet

Husker du klokkeslettet når du dusjet sist? Det kan være viktig for om du lukter.

Hehe ja det var på morgenen på hotellet før jeg skulle ta taxi til flyplassen i Krakow.

Skrevet

Hehe ja det var på morgenen på hotellet før jeg skulle ta taxi til flyplassen i Krakow.

Krakow er ikke i Norge så du må være mer nøyaktig om det var morgen eller ettermiddag.

Skrevet

Krakow er ikke i Norge så du må være mer nøyaktig om det var morgen eller ettermiddag.

Krakow har samme tidssone som oss da. :)

Skrevet

Krakow har samme tidssone som oss da. :)

Det vet ikke alle dolere så du må være mer nøyaktig.

Skrevet

Vann renser og hjelper på humøret. Jeg er sikker på at du føler deg bittelitt bedre hvos du tar deg en varm og lang dusj!

Så var det gjort. Kjenner ikke noe forskjell jeg.

trollemor;o)
Skrevet

Så var det gjort. Kjenner ikke noe forskjell jeg.

Men de rundt deg setter sikkert stor pris på det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...