Gjest Pilka Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Jeg har lett overalt. Hvor er prinsesseengelene? Kanskje de kan hjelpe meg. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Mener du kodenøkkelen til nettbanken? 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Banknøkkelen? Har du en egen bank? Ja. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Mener du kodenøkkelen til nettbanken? Nei nøkkelen til banken. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Nei nøkkelen til banken. Ok, du får ringe 1881. 0 Siter
nick Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Banknøkkelen? Har du en egen bank? Ikke mat trollet. Stand by for en rekke tråder om bare piss. 0 Siter
Gjest Cyil Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Ikke mat trollet. Stand by for en rekke tråder om bare piss. ??? Nå må du slutte å anklage folk for å være et troll når det ikke stemmer! 0 Siter
nick Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 ??? Nå må du slutte å anklage folk for å være et troll når det ikke stemmer! Glemte du å bytte nick før du postet? 0 Siter
frosken Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 Tror du må se etter fjær som er blitt lagt ut som spor... 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 Nei nøkkelen til banken. Hva betyr det? Er du en bankdirektør? Snakker du om nøkkelen til din egen bankboks? For å bli forstått er det kanskje en fordel å snakke i hele setninger? 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 Tror du må se etter fjær som er blitt lagt ut som spor... Jeg fant den, men fant ikke spor av fjær;-( 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 Hva betyr det? Er du en bankdirektør? Snakker du om nøkkelen til din egen bankboks? For å bli forstått er det kanskje en fordel å snakke i hele setninger? Enig, jeg stusset også. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Ja. Synes dette er helt vanvittig.At noen mangler kapasitet til å holde orden på sine nøkler,har vel ikke noe inne på dol å gjøre? Foreslår også at vi slutter å si "god natt" osv.siden man aldri vet når folk leser det som skrives.Mitt svar kunne da bli "God Natt? det er jo morgen,klokka er 1025!" Hva skal du ha til middag? Hva slags bil kjører du osv. Om jeg kjører Mazada og spiser grandis er neppe interresant for andre. "Sitter du oppe i natt?" "Natt kl er jo 13!" Å kaste bort plass til tøv burde man kanskje unngå? Det er noe med de 10 vise menn og dåren. Jeg beklager alle eventueller dåraktige spørsmål,jeg sikkert har stilt de siste 5 år,. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Synes dette er helt vanvittig.At noen mangler kapasitet til å holde orden på sine nøkler,har vel ikke noe inne på dol å gjøre? Foreslår også at vi slutter å si "god natt" osv.siden man aldri vet når folk leser det som skrives.Mitt svar kunne da bli "God Natt? det er jo morgen,klokka er 1025!" Hva skal du ha til middag? Hva slags bil kjører du osv. Om jeg kjører Mazada og spiser grandis er neppe interresant for andre. "Sitter du oppe i natt?" "Natt kl er jo 13!" Å kaste bort plass til tøv burde man kanskje unngå? Det er noe med de 10 vise menn og dåren. Jeg beklager alle eventueller dåraktige spørsmål,jeg sikkert har stilt de siste 5 år,. Løsningen er jo å slutte å svare på disse spørsmålene. ) 0 Siter
laban Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Synes dette er helt vanvittig.At noen mangler kapasitet til å holde orden på sine nøkler,har vel ikke noe inne på dol å gjøre? Foreslår også at vi slutter å si "god natt" osv.siden man aldri vet når folk leser det som skrives.Mitt svar kunne da bli "God Natt? det er jo morgen,klokka er 1025!" Hva skal du ha til middag? Hva slags bil kjører du osv. Om jeg kjører Mazada og spiser grandis er neppe interresant for andre. "Sitter du oppe i natt?" "Natt kl er jo 13!" Å kaste bort plass til tøv burde man kanskje unngå? Det er noe med de 10 vise menn og dåren. Jeg beklager alle eventueller dåraktige spørsmål,jeg sikkert har stilt de siste 5 år,. Er det like før internett er fullt, siden det er så viktig å ikke bruke plass på useriøse tråder? La Webmaster holde orden på det. Ikke svar (evt. ikke les) hvis du synes temaet er uinteressant. Gjør som når du leser avisen. 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Synes dette er helt vanvittig.At noen mangler kapasitet til å holde orden på sine nøkler,har vel ikke noe inne på dol å gjøre? Foreslår også at vi slutter å si "god natt" osv.siden man aldri vet når folk leser det som skrives.Mitt svar kunne da bli "God Natt? det er jo morgen,klokka er 1025!" Hva skal du ha til middag? Hva slags bil kjører du osv. Om jeg kjører Mazada og spiser grandis er neppe interresant for andre. "Sitter du oppe i natt?" "Natt kl er jo 13!" Å kaste bort plass til tøv burde man kanskje unngå? Det er noe med de 10 vise menn og dåren. Jeg beklager alle eventueller dåraktige spørsmål,jeg sikkert har stilt de siste 5 år,. Hva er det du babler om nå da? Mener du at du har et redaktøransvar her inne på DOL? Tenkt litt mer over hva du selv skriver du, og la andre holde på med sine ting. Det du ikke liker, hopper du over. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Synes dette er helt vanvittig.At noen mangler kapasitet til å holde orden på sine nøkler,har vel ikke noe inne på dol å gjøre? Foreslår også at vi slutter å si "god natt" osv.siden man aldri vet når folk leser det som skrives.Mitt svar kunne da bli "God Natt? det er jo morgen,klokka er 1025!" Hva skal du ha til middag? Hva slags bil kjører du osv. Om jeg kjører Mazada og spiser grandis er neppe interresant for andre. "Sitter du oppe i natt?" "Natt kl er jo 13!" Å kaste bort plass til tøv burde man kanskje unngå? Det er noe med de 10 vise menn og dåren. Jeg beklager alle eventueller dåraktige spørsmål,jeg sikkert har stilt de siste 5 år,. ''Om jeg kjører Mazada og spiser grandis er neppe interresant for andre'' He he he, nå overgår du deg selv ;o) Det er ingen doler som har lagt ut så detaljert om sine matvaner som det du har gjort ;-) 0 Siter
Gjest Kveldsvakta Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Synes dette er helt vanvittig.At noen mangler kapasitet til å holde orden på sine nøkler,har vel ikke noe inne på dol å gjøre? Foreslår også at vi slutter å si "god natt" osv.siden man aldri vet når folk leser det som skrives.Mitt svar kunne da bli "God Natt? det er jo morgen,klokka er 1025!" Hva skal du ha til middag? Hva slags bil kjører du osv. Om jeg kjører Mazada og spiser grandis er neppe interresant for andre. "Sitter du oppe i natt?" "Natt kl er jo 13!" Å kaste bort plass til tøv burde man kanskje unngå? Det er noe med de 10 vise menn og dåren. Jeg beklager alle eventueller dåraktige spørsmål,jeg sikkert har stilt de siste 5 år,. ''Om jeg kjører Mazada og spiser grandis er neppe interresant for andre.'' Dette kommer fra deg som knapt klarer å skrive om noe annet enn hva du har av mat i frysa og hva du veier og penger,bolig, sverige? Du kan godt jekke deg ned litt, liker du ikke det folk skriver kan du la vær å svare slik vi andre pleier å gjøre når du begynner med den endelause oppramsinga av hva slags mat du har i frysa di. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 ''Om jeg kjører Mazada og spiser grandis er neppe interresant for andre.'' Dette kommer fra deg som knapt klarer å skrive om noe annet enn hva du har av mat i frysa og hva du veier og penger,bolig, sverige? Du kan godt jekke deg ned litt, liker du ikke det folk skriver kan du la vær å svare slik vi andre pleier å gjøre når du begynner med den endelause oppramsinga av hva slags mat du har i frysa di. Enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.