Gjest Voria Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Stakkars de som er fete der. Japan u suck! http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.8071452 0 Siter
Mandolaika Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Det står jo at det er et land uten problemer med overvekt 0 Siter
MrNobody Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Nå er fedme definert som et av verdens største helseproblem i mange land. Som røyking også er det. Japan definerer jeg som et land som har veldig intelligente mennesker. Det kreves mye kjærlighet bak et nei. 0 Siter
PieLill Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Det gir begrepet formynderstat nye dimensjoner. mvh 0 Siter
Gjest køkb Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Det står jo at det er et land uten problemer med overvekt Japan er på noen områder eksemplariske, men det har sin pris. Skam, tabuer, selvmord o.l. er kostnaden for de som faller utenfor. Japan har svært lav kriminalitet blant annet og disiplinerte elever med gode resultater i skolen. 0 Siter
Gjest ikke dumt kanskje Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 Er jo ikke værre enn at overvektige er sikret oppfølging og hjelp. Loven er jo til den overvektiges fordel, en rett. 0 Siter
Axcia Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 Jeg synes dette er supert! Enn om det hadde vært sånn her i landet - da hadde jeg også fått skrellet av meg 10 kg! :-) 0 Siter
Gjest hvorfor ikke her og? Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 Men det er jo til ens eget beste Skulle vært sånn med både røyking, alkoholisme og overvekt... De skyldes jo misbruk. Misbruk av røyk, alkohol og misbruk av mat (bortsett fra de som har metabolske sykdommer, men også de bør jo få hjelp da). 0 Siter
Mandolaika Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Japan er på noen områder eksemplariske, men det har sin pris. Skam, tabuer, selvmord o.l. er kostnaden for de som faller utenfor. Japan har svært lav kriminalitet blant annet og disiplinerte elever med gode resultater i skolen. De overvektige er i alle fall sikret oppfølging og hjelp. Loven er jo til den overvektiges fordel, det blir gjort noe med problemene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.