Gå til innhold

Høyre og Frp trenger ikke Venstre

Anbefalte innlegg

Faktum er at det er Frp som er tatt med buksene nede, selv om du ikke liker det.

Faktum er at du nok en gang har blitt tatt i å komme med ren løgn, og står igjen helt avkledd. Tausheten mot Goliaths nedsabling av deg viser bare at du har sluppet helt opp for argumenter.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• trollemor;o)

3

• jubalong70

2

• Goliath

2

trollemor;o)

Samme her - Kan nesten godta alt annet ;)

Syns rett og slett at det er litt trist at det faktisk er såpass mange som stemmer frp jeg... Jeg får rett og slett ikke til å forstå at det er mulig å være enig i politikken deres. Hadde vært moro å sett hvor lenge de hadde greid å styre landet før det gikk rett vest.

Syns rett og slett at det er litt trist at det faktisk er såpass mange som stemmer frp jeg... Jeg får rett og slett ikke til å forstå at det er mulig å være enig i politikken deres. Hadde vært moro å sett hvor lenge de hadde greid å styre landet før det gikk rett vest.

Hei,

''Hadde vært moro å sett hvor lenge de hadde greid å styre landet før det gikk rett vest.''

Jo, hvis det hadde vært "noen andres økonomi" (som man ikke brydde seg om! ;-)

Vi vet egentlig hvordan det går med land hvor man nærmest fjerner det offentlige, og lar store private firma overta - da får man økonomier som "Haiti" og lignende, hvor de fattige får intet, og Stein Erik Hagen blir enda rikere.

Med vennlig hilsen

Jeg skal ikke si hvorfor jeg tror det er mange som innbiller seg at FRP vil kunne greie å styre landet vårt på en god måte (og skulle de greie det, så er det pga at de overtar et land som har et såpass solid grunnlag fra før).

Jeg kommer ikke til å gråte om FRP kommer til makta, men det skal jaggu bli spennende å se hva som i så fall vil skje;)

Annonse

trollemor;o)

Jeg skal ikke si hvorfor jeg tror det er mange som innbiller seg at FRP vil kunne greie å styre landet vårt på en god måte (og skulle de greie det, så er det pga at de overtar et land som har et såpass solid grunnlag fra før).

Jeg kommer ikke til å gråte om FRP kommer til makta, men det skal jaggu bli spennende å se hva som i så fall vil skje;)

Jeg kommer til å gråte....

Faktum er at du nok en gang har blitt tatt i å komme med ren løgn, og står igjen helt avkledd. Tausheten mot Goliaths nedsabling av deg viser bare at du har sluppet helt opp for argumenter.

Og du er gått så tom for argumenter at du må ty til ren plagiering av andres innlegg. Men løgnene dine står fortsatt her svart på hvitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...