Gå til innhold

Kunne ønske Sovjetunionen hadde invadert oss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Oksen Ferdinand

Det visste jeg ikke. Leser at jula var gjenninnført i 1991. Tja, jeg kunne nok ha greid meg uten jul om kommunismen var regjerende.

Og du synes det er ok å bli fengslet av KGB om du snakket dritt om lederne av kommunistpartiet eller i politbyrået?

Har du lest "Gulag-arkipelet" av Aleksandr Solzjenitsyn?

De som var heldige når de spiste fiskesuppe med bare hele hoder i ,spiste øynene,da de hadde mest proteiner.De fikk en tørr brødskalk hver dag,og det var bare dette ene måltidet.Det var vanlig med koldbrann i disse Gulagene i Sibir på 50 tallet.Man måtte kappe av seg alle tærne for at ikke kold-brannen skulle spre seg til hele foten.Og man ville dø.

Ja gammelkommunisme er bra.Vil du også ha tilbake Volga,Moskvitsh og Lada bilene? Regn med at en slik ZIL er ganske dyr.

" http://commons.wikimedia.org/wiki/File:May_2011_Parade_-_beginning.jpeg?uselang=no "

Vi du at alle bønder skal bli fratatt all sin jord,og det bare skal være kollektivbruk?

Vil du at alle kunstnere og forfallere som nekter å bli "bønder" skal hives i fengsel?

Lurer du på noe mer kan du jo bare slå opp Historie i din fremmedordbok.Sovjet 1917-1991 Gorbasjov var den eneste som forsøkte å gjøre noe bra.Perestrojka het det.

''Liker ikke nye Sovjet''

Det er ikke noe som heter "nye Sovjet". Det som var Sovjet-unionen, er mange forskjellige land nå.

Det vet du sikkert, ville bare presisere det. Du må altså bestemme deg for om det er Russland eller noen andre du ikke liker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...