Gjest Clipt Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Vet du hvorfor? Det er fordi de har levd et langt liv og lært at livet byr på mange skuffelser. 0 Siter
Gjest Hirohiro Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 jeg har jobbet på sykehjem i maaange år og tro meg, ikke alle gamle damer er like koselige... 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 Mener du at personer blir koselige av skuffelser? Jeg vil heller si at man blir kynisk og desilusjonert av det. Dessuten er generaliseringen din gal. Ikke alle gamle damer er koselige. 0 Siter
Gjest gamle damer ja Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 Men enkelte gamle damer tror at fordi de har levd så lenge, så har de rett til å si hva de vil og si alt de tenker på. F.eks. "den kjolen der - er det nattkjole du har på deg eller? "Uff, har du sett så stor mage du har fått" "Syns du har lagt på deg i det siste" Jeg kjenner nemlig en slik en, ikke akkurat bra for selvtilliten, så jeg unngår å besøke henne. Veldig trist, for hun har vel ikke mange årene igjen... Ikke er hun dement heller, hun har ALLTID vært sånn. Frekke kjerring 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 Mange gamle damer er koselig, men slett ikke alle. 0 Siter
Gjest mange kan ha bedre erfaringer Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 En illusjon det der med at eldre er så kloke og erfarne. Ikke alle har opplevd mange skuffelser heller. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Gamle damer er jo omtrent like forskjellige som an andre folk. Noen koselige - andre ikke så. Tror ikkedet først og fremst er skuffelser man blir koselig av. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 En illusjon det der med at eldre er så kloke og erfarne. Ikke alle har opplevd mange skuffelser heller. Snakk om at jeg har gått i den fella ja... gæmliser kan være akkurat like vakumpakka som Paradise Hoteldeltakere. Og ondere en små kjøtere med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.