Gå til innhold

Moralpoliti og muslimhets i Osloskolen

Anbefalte innlegg

''- Det er ikke bare ikke-muslimer som bedriver muslimhets. Muslimske elever i Osloskolen mobber hverandre for ikke å være «gode» muslimer.''

Muslimer = problem, som en skriver i kommentarfeltet. Det er jeg enig i. Tenk deg om 20 år når det er flertall muslimer i Oslo. Stakkars oss. Kampen mot mobbing er vanskelig nok, om ikke mobbingen skal være pga. religion også. Stem på FRP folkens slik at grensene stenges for muslimer.

http://www.dagbladet.no/2012/04/15/kultur/debatt/integrering/religion/islam/21115526/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378328-moralpoliti-og-muslimhets-i-osloskolen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SMIRnøff

Grensene er nok ganske stengte som det er, det som gjør at muslimer øker i antall i Norge kommer ikke av innvandring, men av tidligere innvandring, som igjen fører til formering.

Flyktninger kastes ut over lav sko, spør du meg.

Det er dette som er virkeligheten i dag. Ikke at hvem som helst kan komme til "verdens beste land å bo i" - hvordan i all verden tror du det hadde vært om grensene faktisk var åpne? Noen millioner mennesker i lille Norge nå... en noen milliarder fattige i andre land...

Jeg ville jo umiddelbart tro at du var for muslimhetsing?

Du og de som hetser muslimer er jo på samme lag.

====

For øvrig, det var "innvandrere" som kan bli i flertall i Oslo. Ikke muslimer. Muslimer utgjør, i følge SSB, 2% av Norges befolkning, og kun 20% av innvandrere. Og selv om samtlige av Norges muslimbefolkning på 100000 faktisk bosatte seg i Oslo ville de kun utgjøre ca 15% av befolkningen (hvis man regner 600000 innbyggere i Oslo).

Gjest SMIRnøff

====

For øvrig, det var "innvandrere" som kan bli i flertall i Oslo. Ikke muslimer. Muslimer utgjør, i følge SSB, 2% av Norges befolkning, og kun 20% av innvandrere. Og selv om samtlige av Norges muslimbefolkning på 100000 faktisk bosatte seg i Oslo ville de kun utgjøre ca 15% av befolkningen (hvis man regner 600000 innbyggere i Oslo).

Jeg syns det er _skummelt_ at folk går rundt og tror at Norge står i fare for å få sharialover.

For oss som forholder oss til fakta er det en åpenbar feiltolkning, men jeg vil anta flerparten av Norges befolkning går rundt og tror på dette.

Hvordan skal dette gå. Jeg vil nødig "Hitle", men der gjorde jeg det.

Gjest DOLine

Grensene er nok ganske stengte som det er, det som gjør at muslimer øker i antall i Norge kommer ikke av innvandring, men av tidligere innvandring, som igjen fører til formering.

Flyktninger kastes ut over lav sko, spør du meg.

Det er dette som er virkeligheten i dag. Ikke at hvem som helst kan komme til "verdens beste land å bo i" - hvordan i all verden tror du det hadde vært om grensene faktisk var åpne? Noen millioner mennesker i lille Norge nå... en noen milliarder fattige i andre land...

Fakta er at innvandrere øker kraftig i antall og i andel. I løpet av 2000-tallet har innvandrerbefolkningen i Norge nesten doblet seg. Om få år er innvandrerne i flertall i Oslo.

Annonse

Gjest DOLine

====

Dette er feil. 175.000 er ikke 2% av befolkningen.

Gjest Nord og ned.

====

Tror du seriøst at andre enn deg selv er interessert i de falsifiserte, forvrengte fantasitallene dine?

Og hva har ditt talltull med alle problemene som den muslimske befolkningen forårsaker i Oslo å gjøre?

Gjest SMIRnøff

Fakta er at innvandrere øker kraftig i antall og i andel. I løpet av 2000-tallet har innvandrerbefolkningen i Norge nesten doblet seg. Om få år er innvandrerne i flertall i Oslo.

Beklager, men argumentasjonen din er helt uhåndgripelig, den er farget med ord som "innvandrerne" i samme håndsleng som "muslim" og "sharia".

Det kommer ikke mange muslimer som arbeidsinnvandrere til Norge i dag. Om det kommer noen, er de flytninger, men det er ekstremt vanskelig å gå opphold. Norge vil ikke ha traumatiserte, ikke-vestlige fremtidig-nav-klienter her. Vi tjener ikke penger på dem. Vi vil heller ha flittige svensker som jobber og bor hvor som helst.

Dette er feil. 175.000 er ikke 2% av befolkningen.

Nei, men så er det heller ikke 175000 muslimer i Norge, men 175000 mennesker som "kommer fra land hvor muslimer er i flertall". Hvilket er noe helt annet, selvsagt.

Det er ca 100000 (2% av befolkningen) muslimer i Norge. Tallet er trolig lavere enn dette i virkeligheten, for det teller med ALLE som registrerer seg for at moskéen skal få penger.

Jeg syns det er _skummelt_ at folk går rundt og tror at Norge står i fare for å få sharialover.

For oss som forholder oss til fakta er det en åpenbar feiltolkning, men jeg vil anta flerparten av Norges befolkning går rundt og tror på dette.

Nei, jeg tror ikke det er så stor del av Norges befolkning som tror på den gjengen, og dere løgner om muslimer og jøder.

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/Oslofolk-sier-ja-takk-til-flere-innvandrere-6793775.html

Anti-islamgjengen i dag er antijøde-gjengen fra for 80 år siden (de har bare byttet en gruppe med en annen), og både språket og retorikken (de skal overta samfunnet) er akkurat det samme som i 1930.

Med vennlig hilsen

Innvandrere, ja, men legg merke til hvordan du veksler mellom "innvandrere" og "muslimer", for å skape den falske illusjonen om hvor mange muslimer det er.

Det er ca 5 ganger flere innvandrere i Norge enn det er muslimer (hhv 10% og 2%).

Av nye innvadrere er 80% ikke-muslimer - vanligvis kristne.

Annonse

Gjest SMIRnøff

Nei, jeg tror ikke det er så stor del av Norges befolkning som tror på den gjengen, og dere løgner om muslimer og jøder.

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/Oslofolk-sier-ja-takk-til-flere-innvandrere-6793775.html

Anti-islamgjengen i dag er antijøde-gjengen fra for 80 år siden (de har bare byttet en gruppe med en annen), og både språket og retorikken (de skal overta samfunnet) er akkurat det samme som i 1930.

Med vennlig hilsen

Virker på meg som det er veldig mange som tror det. Medias oppslag om "snart er det flertall av muslimer" er vel et tegn på det.

Det er stort sett slik problematikk som blir diskutert nå til dags.

Jeg leste om en gruppe shiamuslimer som skulle gå gjennom et område (på vei til messe, eller noe lignende) som tilhørte sunnimuslimer et sted i Irak.

Disse shiamuslimene ble dermed drept - alle sammen.

De var ikke "like gode muslimer" som sunniene.

Og så lurer folk i lille Norge på hvorfor vi er redd Islam ?

Hvorfor er jeg ikke redd noen annen religion tro ?

Virker på meg som det er veldig mange som tror det. Medias oppslag om "snart er det flertall av muslimer" er vel et tegn på det.

''Medias oppslag om "snart er det flertall av muslimer" er vel et tegn på det.''

Men dette er bare DOLine, Nord og Ned, og et par til som bedriver løgn.

Sannheten er at SSB og media snakket om "innvandrere", og ikke muslimer:

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/Halvparten-innvandrere-i-2040-6783189.html

Gjest DOLine

''Medias oppslag om "snart er det flertall av muslimer" er vel et tegn på det.''

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/Halvparten-innvandrere-i-2040-6783189.html

Fakta er at det er du og andre PK-moralister som lyver.

Gjest SMIRnøff

Nei, sannheten er at media slår det opp med krigsfronter for å selge mest mulig, med den bieffekten at folk blir fordummet.

Jeg tror ikke flertallet av landets befolkning tror at vi står i fare for å få sharialover. Ikke undervurder folk flest.

Det er stort sett slik problematikk som blir diskutert nå til dags.

Jeg leste om en gruppe shiamuslimer som skulle gå gjennom et område (på vei til messe, eller noe lignende) som tilhørte sunnimuslimer et sted i Irak.

Disse shiamuslimene ble dermed drept - alle sammen.

De var ikke "like gode muslimer" som sunniene.

Og så lurer folk i lille Norge på hvorfor vi er redd Islam ?

Hvorfor er jeg ikke redd noen annen religion tro ?

For ikke å snakke om hvor mange som er drept i konflikter mellom katolikker og protestanter.

Det er ikke så mange år siden det heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...