Gjest SMIRnøff Skrevet 15. april 2012 Skrevet 15. april 2012 Vil do vara moslim? Hvorfor ikke du vara moslim? Vara moslim er kjempebra. Do ikke tolle med islam. Sere dere hvor smittende denne "muslimismen" kan være? Jeg er sikker på at jeg har klart å omvende en håndfull bare med dette. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Tulling! Den kom fra rette rævva! 0 Siter
Louis Cyphre Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Den kom fra rette rævva! Har du stått opp med det gale benet i dag heller? 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Har du stått opp med det gale benet i dag heller? Hvem da? Man må være ganske gal om man gidder å kødde om muslimer eller nazister når abb rettsaken pågår og massemorderen har drept 77 mennesker. Litt dårlig timing eller? 0 Siter
Louis Cyphre Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Hvem da? Man må være ganske gal om man gidder å kødde om muslimer eller nazister når abb rettsaken pågår og massemorderen har drept 77 mennesker. Litt dårlig timing eller? ''Hvem da?'' Jeg svarte SMIRnøff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.