Gå til innhold

For gammel frukthermetikk?

Anbefalte innlegg

Gjest Ananaias
Skrevet

Min tur til å spørre om "for gammelt til å spises?" Det gjelder en boks ananas i biter som skulle vært brukt på en kake på Skjærtorsdag. Det ble det av div. grunner ikke noe av, og de har ligget i en bolle med plastfolie over i kjøleskapet siden. Kan de spises ennå? De lukter helt vanlig ...

Skrevet

De ligger i en plastbolle? Ikke i selve boksen? Hadde de ligget i boksen hadde jeg kastet dem, men siden du har hatt dem over i noe annet så smak på en bit og kjenn etter. Smaker den helt fint er det bare å bruke den. :o)

Gjest Ananaias
Skrevet

Ligget i glassbolle. Det går vel bra, satser på det.

Ferskenblomst
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. Her hadde de gått i søpla. Er tross alt 1 1/2 uke siden skjærtorsdag.

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. Her hadde de gått i søpla. Er tross alt 1 1/2 uke siden skjærtorsdag.

Enig.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Dette er jeg veldig usikker på...så usikker at hvis det hadde vært meg så hadde jeg ikke tatt sjansen.

Gjest ananaseier
Skrevet

Hvis den smaker ok, tror jeg det er greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...