jubalong70 Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Skulle inn på Altinn. Skrev inn fødselsnummer og passord, mener det ble rett. Fikk melding om at jeg var sperret ute, og ikke kunne "komme inn" før om 1 time. Prøver meg igjen, da passordet kanskje kunne vært feil. Velger da å bruke innoggingskode fra Altinn - samme melding. Sjekker så om sperring, og får melding om at man blir sperret om man har prøvd å komme inn 3 ganger uten å oppgi rett passord eller kode. Men jeg fikk jo sperremelding etter 1. gang - som jeg antar er rett, siden jeg bruker samme passord andre steder og kan det godt. Grrrr, altså!!!!! Og dette systemet vil statsministeren at vi skal overgi "hele Norge" til? 0 Siter
cathlin Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Jeg leverte selvangivelsen på altinn i dag uten trøbbel. *heldig* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. april 2012 Forfatter Skrevet 17. april 2012 Jeg leverte selvangivelsen på altinn i dag uten trøbbel. *heldig* LOL! Jeg sendte en melding til dem, og fikk svar. Vet ikke hva som ikke funket, men jeg kom nå i alle fall inn etterpå. Nå er også min selvangivelse levert, med rettinger Da er det bare å vente på penger :D:D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.