Hushjelpen Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Vil det være sendinger på TV hver eneste dag så lenge rettsaken pågår? Vil det for eksempel bli vist i morgen når han skal forklare seg? 0 Siter
Gjest Whimsy Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 På tvguiden til VGnett står det i alle fall, som idag, at det er sending fra rettsaken fra kl.08:30 - 17:00 på NRK 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Hans forklaring vil ikke bli vist, nei. Høyesterett har slått fast dette. 0 Siter
PieLill Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Hans forklaring blir ikke direktesendt. Men det vil sikkert bli sending hele tiden likevel der de snakker om hva som kanskje kommer til å bli sagt og hva som har blitt sagt. Så intervjuer de en haug med folk om de samme selvfølgelighetene. mvh 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Hans forklaring blir ikke direktesendt. Men det vil sikkert bli sending hele tiden likevel der de snakker om hva som kanskje kommer til å bli sagt og hva som har blitt sagt. Så intervjuer de en haug med folk om de samme selvfølgelighetene. mvh ''Men det vil sikkert bli sending hele tiden likevel der de snakker om hva som kanskje kommer til å bli sagt og hva som har blitt sagt. Så intervjuer de en haug med folk om de samme selvfølgelighetene.'' Hehe - grei oppsummering. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 16. april 2012 Forfatter Skrevet 16. april 2012 På tvguiden til VGnett står det i alle fall, som idag, at det er sending fra rettsaken fra kl.08:30 - 17:00 på NRK Ja, det var det jeg så. Det står det hver dag hele uken... 0 Siter
cathlin Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Jeg kunne tenkt meg å hørt forklaringen hans, men de sender den ikke. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Jeg kunne tenkt meg å hørt forklaringen hans, men de sender den ikke. ''Jeg kunne tenkt meg å hørt forklaringen hans, men de sender den ikke.'' Merkelig at det ikke skal være lov å kringkaste forklaringen til ABB når media likevel refererer ordrett hva han sier. 0 Siter
Gjest tulletet Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 ''Jeg kunne tenkt meg å hørt forklaringen hans, men de sender den ikke.'' Merkelig at det ikke skal være lov å kringkaste forklaringen til ABB når media likevel refererer ordrett hva han sier. Enig - skjønner ikke det kan være værre å se og høre hans forklaring, enn å lese hvert ord han sier. De streamer jo omtrent alle hans ord i rettsaken uansett 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Ja det er idiotisk... døm ham og gløm ham!!!!! 0 Siter
cathlin Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 ''Jeg kunne tenkt meg å hørt forklaringen hans, men de sender den ikke.'' Merkelig at det ikke skal være lov å kringkaste forklaringen til ABB når media likevel refererer ordrett hva han sier. Ja, ikke sant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.