Gå til innhold

Sofa-problem - velge hvilken?

Anbefalte innlegg

''Jeg må med jevne mellomrom vaske trekkene. Jeg tenker med gru på hvor skitne andre sofaer er, slike med farger som skitten ikke synes på og dermed ikke blir vasket.''

Sofaen Lillemus har ikke trekk som kan tas av...

Tjo - det er nok noen flekker på min fargede sofa...men jeg skal jo ikke spise av den, da - det må mer til for å få meg til å vemmes..

:-)

''Sofaen Lillemus har ikke trekk som kan tas av...''

Jeg skal sørge for at det ligger et pledd der guttungen pleier å sitte i alle fall. :o) Ellers får den vare så lenge den varer rett og slett, til 5000,- har jeg råd til å skifte den ut en gang til før jeg flytter herfra om den skulle bli så grusom at jeg ikke orker ha den lenger.

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

18

• Katt-ja

4

• Mrs D

4

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Sikkert ikke det svaret du ønsker, men jeg ville ikke kjøpt verken ecrü eller rød sofa. Ecrü blir for lyst og rødt blir litt for ruvende.

Jeg ville sett etter en mørkegrå eller en i bruntoner, alterativt en svart skinnsofa.

''Jeg ville sett etter en mørkegrå eller en i bruntoner, alterativt en svart skinnsofa.''

Svart skinn er overhodet ikke aktuelt da jeg ikke synes det er noe fint. Mørk grå er for mørkt og den brunfarge denne sofaen finnes i er også for mørk. Jeg har konsekvent kastet ut alle mørke og ruvende møbler på stua de siste årene og kommer ikke til å drasse noe slikt inn igjen med det første. :o)

På grunn av liten plass er jeg ganske så bundet til akkurat denne sofaen, fra hjørnet til døra der den skal stå er det 200 cm og denne sofaens korteste side er 199 cm... Har ikke funnet noen annen hjørnesofa som er så liten. 3+2 funker ikke da jeg heller ikke har funnet noen 2-seter som er så liten at det er plass til et lite bord i hjørnet, om jeg skyver den helt inn i hjørnet så dekker jo 3-seteren for 2-seteren der de møtes i hjørnet.

''Har en venninne med lys sofa, og etter hvert er det blitt den ekleste sofaen jeg vet om. Den ser konstant møkkete ut, og hun har ikke en gang små barn.''

Det verste for meg ville egentlig ikke være flekkene i seg selv, men alle de "vær forsiktig" og "pokker også, _kan_ du ikke være mer forsiktig" man vet kommer :-)

Akta deg for fyrste flekken...

Og siden blir det bare verre. :)

''Jeg ville sett etter en mørkegrå eller en i bruntoner, alterativt en svart skinnsofa.''

Svart skinn er overhodet ikke aktuelt da jeg ikke synes det er noe fint. Mørk grå er for mørkt og den brunfarge denne sofaen finnes i er også for mørk. Jeg har konsekvent kastet ut alle mørke og ruvende møbler på stua de siste årene og kommer ikke til å drasse noe slikt inn igjen med det første. :o)

På grunn av liten plass er jeg ganske så bundet til akkurat denne sofaen, fra hjørnet til døra der den skal stå er det 200 cm og denne sofaens korteste side er 199 cm... Har ikke funnet noen annen hjørnesofa som er så liten. 3+2 funker ikke da jeg heller ikke har funnet noen 2-seter som er så liten at det er plass til et lite bord i hjørnet, om jeg skyver den helt inn i hjørnet så dekker jo 3-seteren for 2-seteren der de møtes i hjørnet.

Ok, I see. Da tar du den i ecrü vettu. :)

Gjest Psyk av alt

''Jeg må med jevne mellomrom vaske trekkene. Jeg tenker med gru på hvor skitne andre sofaer er, slike med farger som skitten ikke synes på og dermed ikke blir vasket.''

Sofaen Lillemus har ikke trekk som kan tas av...

Tjo - det er nok noen flekker på min fargede sofa...men jeg skal jo ikke spise av den, da - det må mer til for å få meg til å vemmes..

:-)

Hm, kanskje jeg er litt hysterisk...:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...