Gjest Eingler Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 En gang jeg tuslet nedover Carl Johan kom det en flokk på 20-30 hvis ikke flere hundre muslimer som angrep meg. Jeg fikk rømt inn på et lite establesjament og ringt etter pappaen min. Han kom og ordnet opp. Det var en veldig skummel som plager meg ennå. Mottoet er ikke kjøp brød på Kiwi. 0 Siter
Sør Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Du kan bedre enn dette? Det er da på linje med de fleste "jøder/muslimer/homofile osv. skal overta styringen av verden"-innleggene som vi dessverre kjenner alt for godt. 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Det er da på linje med de fleste "jøder/muslimer/homofile osv. skal overta styringen av verden"-innleggene som vi dessverre kjenner alt for godt. ''Det er da på linje med de fleste "jøder/muslimer/homofile osv. skal overta styringen av verden"-innleggene som vi dessverre kjenner alt for godt.'' Tror neppe det er andre enn deg selv som i ruset tilstand har sett noen slike innlegg. De eksisterer nemlig ikke. 0 Siter
Louis Cyphre Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Det er da på linje med de fleste "jøder/muslimer/homofile osv. skal overta styringen av verden"-innleggene som vi dessverre kjenner alt for godt. ''Det er da på linje med de fleste "jøder/muslimer/homofile '' Nei, dette er bare slapp trolling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.