Gjest upssssssssssssssssssssssssssss Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Var så dum jeg la noen våte svarte klær på den hvite servanten og nå har det farget av seg. Går det an å få vekk flekken? 0 Siter
laban Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Skulle da tro det. Hvis det ikke går med vanlig baderomspray, prøv (forsiktig) med skurekrem og fibersvamp, evt. med Swiffer Eraser. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Skulle da tro det. Hvis det ikke går med vanlig baderomspray, prøv (forsiktig) med skurekrem og fibersvamp, evt. med Swiffer Eraser. ER redd et kan bli riper og, er kunstfibervask eller hva det heter. Men jeg prøvde med baderomsspray flere ganger, bleket bare litt. Men så prøvde jeg Vanish flekkfjerningsspray, og der forsvant merket nesten helt.... Håper jeg får det helt vekk. Hvis ikke får jeg prøve hårblekemiddel, det gjorde jeg sist 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 ER redd et kan bli riper og, er kunstfibervask eller hva det heter. Men jeg prøvde med baderomsspray flere ganger, bleket bare litt. Men så prøvde jeg Vanish flekkfjerningsspray, og der forsvant merket nesten helt.... Håper jeg får det helt vekk. Hvis ikke får jeg prøve hårblekemiddel, det gjorde jeg sist Oi, kom hjem fra jobb nå og flekken er helt borte Hurra for Vanish (Som egentlig er ment for tøy). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.