Gjest treningskrise Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Får ikke sjekket før jeg kommer hjem, men kan jeg "planlegge å hive gymtøyet i tørketrommelen når jeg kommer hjem så jeg har tørt tøy til treningen i dag? Jeg glemte å henge opp tøyet i går, Hengte det opp i dag tidlig, har varmekabler på gulvet, men tviler på det er helt tørt til jeg kommer hjem… Hva tror dere? Er av typen Teknisk tøy vil jeg tro, sånn elastisk, tettsittende tights om dere skjønner. Har også noe undertøy fra Pierre Robert, sportcollection. Tror dere det og tåler tørketrommel? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Hvis du har en tørketrommel med et program for syntetisk tøy, går det sikkert bra. Dette programmet tar lengre tid, men har lavere temperatur. 0 Siter
frosken Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Jeg har tørket teknisk treningstøy i tørketrommel (uten å bruke lav temperatur) og det har gått bra. 0 Siter
-ssi Skrevet 17. april 2012 Skrevet 17. april 2012 Jeg har sportsundertøy fra Pierre Robert, og i følge symbolene kan det tørkes i tørketrommel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.