Gå til innhold

Dommer Arntzen

Gjest jeg liker ikke framtoningen hennes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes hun er helt perfekt jeg...

Er ikke meningen at man skal kosemose med en som har drept så mange uskyldige personer..

Synd han var norsk, hadde det dette skjedd i et annet land så hadde det ikke vært noen kjære mor... Nisselandet norge som alle ler av er og blir bare helt latterlig... Jeg er nå i motsetning til før, FLAU over å være norsk!

Kødder du? Aldri har vel Norge fått mer skryt fra utlandet enn når det kommer til måten vi takler denne rettsprosessen på.

Skrevet

Som vanlig skal kvinner bedømmes ut fra sin fremtoning snarere enn sin gjerning.

Synes hun kan ha litt snobbete og konservativ talemåte, men virker ellers høyst profesjonell.

''Synes hun kan ha litt snobbete og konservativ talemåte, men virker ellers høyst profesjonell.''

Snobbete og konservativ talemåte følger av jobben. Yrkesspråk.

mvh

Gjest Elextra
Skrevet

''Synes hun kan ha litt snobbete og konservativ talemåte, men virker ellers høyst profesjonell.''

Snobbete og konservativ talemåte følger av jobben. Yrkesspråk.

mvh

Jeg kjenner da dommere som ikke snakker sånn :-)

Skrevet

Jeg syns hun virker systematisk og konsentrert, selv om jeg mener hun ikke burde avbrutt tiltalte flere ganger under opplesingen hans.

Har i det hele tatt tillit til at både dommer, aktorer og forsvarere vil gjøre en god jobb. Legdommerne har jeg ikke dannet meg noe bilde av, bortsett fra han som måtte gå i går. Takk og pris for at det ble oppdaget og avgjort så tidlig.

Gjest liker ikke framtoningen hennes
Skrevet

Jeg syns hun virker systematisk og konsentrert, selv om jeg mener hun ikke burde avbrutt tiltalte flere ganger under opplesingen hans.

Har i det hele tatt tillit til at både dommer, aktorer og forsvarere vil gjøre en god jobb. Legdommerne har jeg ikke dannet meg noe bilde av, bortsett fra han som måtte gå i går. Takk og pris for at det ble oppdaget og avgjort så tidlig.

Ja, jeg har nå fått et bedre syn på henne.

Jeg også har tiltro til både henne, aktoratet og de 4 sakkyndige. Sammen finner de nok ut hva det riktige utfallet må bli.

Skrevet

Jeg kjenner da dommere som ikke snakker sånn :-)

Når de er på jobb eller på privaten?

Mvh

Gjest Elextra
Skrevet

Når de er på jobb eller på privaten?

Mvh

De jeg kjenner har jeg nok nok bare sett og hørt på privaten, men jeg har da sett andre dommere på TV.

Det er spesielt noe med det nasale stemmeleiet til Fru Arntzen.

Men som sagt - dette er av totalt underordnet betydning i den stillingen hun har nå.

Skrevet

De jeg kjenner har jeg nok nok bare sett og hørt på privaten, men jeg har da sett andre dommere på TV.

Det er spesielt noe med det nasale stemmeleiet til Fru Arntzen.

Men som sagt - dette er av totalt underordnet betydning i den stillingen hun har nå.

Kan hende det er språklige generasjonforskjeller mellom dommere.

Nasalt stemmeleie kan ha fysiske forklaringer.

Helt enig i at det er uviktig.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...