PieLill Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Det var godt å høre Akkurat slik jeg tenker. Føler det blir feil å _bare_ ta alt det positive frem, da vil det høres særdeles rosenrødt ut, for h' er en fantastisk ungdom på alle andre måter, og flink til det h* VIL Jeg tenker mer for å balansere, slik at h* oppfatter at det er med i "betraktningen", og - ja, jeg er glad du forstår hva jeg mener. Det skal være en festtale, ikke en medarbeidersamtale. mvh 0 Siter
Gjest kiziluck Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Trekk frem det positive og bruk bittelitt av opposisjonen med humor som ikke går over streken. Vår datter var svært i opposisjon i tiden konfirmasjonen var og etter den tid. I dag er hun 19 år og skjønner ikke hvordan hun kunne oppføre seg på den måten. I allefall spillte vi denne i konformasjonen og den passet helt perfekt: Mens denne sangen gikk viste vi bilder på storskjerm av henne fra hun var født og årene frem til konfirmasjonsdagen. Alle synes dette var svært rørende og det gjorde jenta også. Sangen beskrev så mye for både tenåring og foreldre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.