Gå til innhold

Behandling jeg ikke har troen på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. For det meste. Gode følelser for meg selv er knyttet opp til noe "ytre", prestasjoner og slikt...

Kanskje mye av problemene dine ligger der? Noe å ta opp med behandler?

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Kanskje mye av problemene dine ligger der? Noe å ta opp med behandler?

Det er et tema. :-)

Skrevet

Det er et tema. :-)

Finn deg en behandler som har levd litt. Ikke en som har sittet beskyttet på en skolebenk i syv år. En som ikke er for straight, men som har hjertet på rett sted.

Gjest softlife
Skrevet

Nei. Gi plassen til noen som tror det kan nytte.

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal svare på dette... En viktig komponent i all behandling er troen på at det virker. Derav sukkerpiller... Men det kan jo hende at behandlingen virker, selv om du ikke merker det selv? Du kan jo spørre din(e) behandler(e) om det har noe for seg at du fortsetter siden det ikke virker meningsfylt, men så er det jo sånn det at man ikke bør spørre en frisør om man trenger hårklipp...

Det er litt fjernt for meg, jeg er veldig fornøyd med min behandling, den virker og jeg nyter den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...