Gå til innhold

NHD/ang sertifikat og disepensasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at en må vente med å søke dispensasjon, til seks måneder etter varslig om at en ikke fyller helsekravene?

Er det vanlig praksis???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer ikke. Forstår ikke hvorfor de lyger til meg og behandler meg slik!

Hva er det med meg?

Skrevet

Kanskje det kommer an på hvilke helsekrav det er snakk om. Min far fikk epilepsilignende anfall og fikk ikke lappen tilbake før han hadde vært anfallsfri i 6 mnd i alle fall.

Skrevet

Kanskje det kommer an på hvilke helsekrav det er snakk om. Min far fikk epilepsilignende anfall og fikk ikke lappen tilbake før han hadde vært anfallsfri i 6 mnd i alle fall.

Hater denne sykdommen min. De spurte i dag om jeg har hatt anfall, men det har jeg ikke. De spurte om jeg kunne bli "vekke" noen ganger, sitte å stirre tomt. Svarte ja på det, men merker det ikke selv. Det kan være snakk om en liten tid jeg "forsvinner" men det merker jeg ikke selv, samboeren som sier det. Tror ikke de tror på noe av det jeg sier. Hva er poenget da?

Og tydelig at de mener jeg er oppegående men for syk til å kjøre?

Forstår ikke logikken.

Skrevet

Hater denne sykdommen min. De spurte i dag om jeg har hatt anfall, men det har jeg ikke. De spurte om jeg kunne bli "vekke" noen ganger, sitte å stirre tomt. Svarte ja på det, men merker det ikke selv. Det kan være snakk om en liten tid jeg "forsvinner" men det merker jeg ikke selv, samboeren som sier det. Tror ikke de tror på noe av det jeg sier. Hva er poenget da?

Og tydelig at de mener jeg er oppegående men for syk til å kjøre?

Forstår ikke logikken.

Det skal ikke mer enn ett lite sekund til av uoppmerksomhet før katastrofen kan være et faktum når man sitter bak rattet.

Skrevet

Det skal ikke mer enn ett lite sekund til av uoppmerksomhet før katastrofen kan være et faktum når man sitter bak rattet.

Men jeg tar medisiner nå, gjør det jeg skal. Er oppmerksom og ville aldri kjørt bil om jeg var dårlig, hadde ikke klart det en gang. Har ikke epilepsi, de tror vel det og nå. Mente jeg burde ta MR og alt mulig ant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...