Gå til innhold

Psyke tanker? (ABB-relatert)

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Er det psyke tanker om jeg tenker at ABB må være en maskin som noen har laget, akkurat som "Terminator", eller et vesen fra det ytre rom?

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ja, mener du seriøst at du tror ABB er en bygget maskin?

Tror du det, helt oppriktig?

Eller fantaserer du om det, og vet innerst inne at det ikke er slik?

Gjest bølger
Skrevet

Det er så umenneskelig det han har gjort at jeg nesten kunne tenkt det selv.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja, mener du seriøst at du tror ABB er en bygget maskin?

Tror du det, helt oppriktig?

Eller fantaserer du om det, og vet innerst inne at det ikke er slik?

Nei det er vel mer fantasier egentlig, for jeg kan ikke skjønne at han er et menneske, nesten ikke engang i biologisk forstand.

Skrevet

Nei det er vel mer fantasier egentlig, for jeg kan ikke skjønne at han er et menneske, nesten ikke engang i biologisk forstand.

Så lenge du VET at det er en fantasi, så tror jeg nok mange tenker samme tanken som deg.... Det virker helt absurd både det som skjedde den 22.juli, og det vi får vite omkring hans tanker nå under rettsaken...

Skrevet

Har tenkt mye om han selv, det tror jeg mange gjør. Det han har gjort er ikke særlig menneskelig.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ja, da er det vel ikke syke tanker?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja, da er det vel ikke syke tanker?

Sikkert ikke. :-)

Gjest mannen sin
Skrevet

For han er dette mennesker som bare ødelegger samfunnet, landet og nærmest og kulturen og er noen rotter. Hvorfor skal han ha følelser for noen som ødelegger sitt fødeland?(i hans hode). Sadist er han vel ikke, for han ville vel drepe folk fortest mulig og han har vel ikke seigpinet noen.

Nazistene derimot seigpinet jødene og holdt dem i måneder i konsentrasjonsleire og prøvde å utnytte dem til jobbing osv før "slaktinga"/gasskammeret. De holdt også på med testing av hvor mye en hodeskalle kunne tåle, sydde sammen pulsårene til jødetvillinger osv osv. Ergo skikkelig sadisme.

Breivik blir jo nesten som en teddybjørn å regne sammenlignet med nazistene. Så i så fall var Tyskland en gjeng med roboter under 2 verdenskrig.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

For han er dette mennesker som bare ødelegger samfunnet, landet og nærmest og kulturen og er noen rotter. Hvorfor skal han ha følelser for noen som ødelegger sitt fødeland?(i hans hode). Sadist er han vel ikke, for han ville vel drepe folk fortest mulig og han har vel ikke seigpinet noen.

Nazistene derimot seigpinet jødene og holdt dem i måneder i konsentrasjonsleire og prøvde å utnytte dem til jobbing osv før "slaktinga"/gasskammeret. De holdt også på med testing av hvor mye en hodeskalle kunne tåle, sydde sammen pulsårene til jødetvillinger osv osv. Ergo skikkelig sadisme.

Breivik blir jo nesten som en teddybjørn å regne sammenlignet med nazistene. Så i så fall var Tyskland en gjeng med roboter under 2 verdenskrig.

Husk at dette var et individ, ikke en hel "bevegelse" - det er skjerpende.

Gjest mannen sin
Skrevet

Jeg bare setter handlingene i et perspektiv.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg bare setter handlingene i et perspektiv.

Vil ikke si det...

Skrevet

Rimelig bankerupt på empati, moral og andre hemninger den fyren. Han er overhodet ikke noe fascinerende, han er bare kvalm.

Skrevet

Har tenkt mye om han selv, det tror jeg mange gjør. Det han har gjort er ikke særlig menneskelig.

Hva er egentlig menneskelig? Ikke forveksle det med "humant". Mennesker kan være noen riktige jævler.

Skrevet

Nei, det er ikke psyke tanker. Men han er bare et menneske..

Gjest ingelill
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt at noen mener det ikke er psyke tanker. Selvsagt er det det.

Men du kan mer eller mindre tro på disse syke tankene, og du er i det minste i tvil.

Mennesket kan være i stand til mye djevelskap.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Sikkert ikke. :-)

Hvorfor er han ikke ett menneske? Sov du i historietimen? Har du ikke hørt om Adolf Hitler.Josef Stalin og Pol Pot?

Tyskland har lært sin lekse og vil aldri gå til krig mot noen som helst i fremtiden.

Men det er en stormakt som synes at krig er herlig og at man bør kunne tjene penger på det uansett tap av menneskeliv,de er jo bare fattige stakkarer.Synd at Ron Paul er for gammel til å bli president.Han er den eneste republikaneren som fortjener denne jobben.De andre er enten for dumme,for rike,eller for kristne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...