Gjest SMIRnøff Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Er det psyke tanker om jeg tenker at ABB må være en maskin som noen har laget, akkurat som "Terminator", eller et vesen fra det ytre rom? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Ja, mener du seriøst at du tror ABB er en bygget maskin? Tror du det, helt oppriktig? Eller fantaserer du om det, og vet innerst inne at det ikke er slik? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Det er så umenneskelig det han har gjort at jeg nesten kunne tenkt det selv. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Ja, mener du seriøst at du tror ABB er en bygget maskin? Tror du det, helt oppriktig? Eller fantaserer du om det, og vet innerst inne at det ikke er slik? Nei det er vel mer fantasier egentlig, for jeg kan ikke skjønne at han er et menneske, nesten ikke engang i biologisk forstand. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Nei det er vel mer fantasier egentlig, for jeg kan ikke skjønne at han er et menneske, nesten ikke engang i biologisk forstand. Så lenge du VET at det er en fantasi, så tror jeg nok mange tenker samme tanken som deg.... Det virker helt absurd både det som skjedde den 22.juli, og det vi får vite omkring hans tanker nå under rettsaken... 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Har tenkt mye om han selv, det tror jeg mange gjør. Det han har gjort er ikke særlig menneskelig. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Nei det er vel mer fantasier egentlig, for jeg kan ikke skjønne at han er et menneske, nesten ikke engang i biologisk forstand. Ja, da er det vel ikke syke tanker? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Ja, da er det vel ikke syke tanker? Sikkert ikke. :-) 0 Siter
Gjest mannen sin Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 For han er dette mennesker som bare ødelegger samfunnet, landet og nærmest og kulturen og er noen rotter. Hvorfor skal han ha følelser for noen som ødelegger sitt fødeland?(i hans hode). Sadist er han vel ikke, for han ville vel drepe folk fortest mulig og han har vel ikke seigpinet noen. Nazistene derimot seigpinet jødene og holdt dem i måneder i konsentrasjonsleire og prøvde å utnytte dem til jobbing osv før "slaktinga"/gasskammeret. De holdt også på med testing av hvor mye en hodeskalle kunne tåle, sydde sammen pulsårene til jødetvillinger osv osv. Ergo skikkelig sadisme. Breivik blir jo nesten som en teddybjørn å regne sammenlignet med nazistene. Så i så fall var Tyskland en gjeng med roboter under 2 verdenskrig. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 For han er dette mennesker som bare ødelegger samfunnet, landet og nærmest og kulturen og er noen rotter. Hvorfor skal han ha følelser for noen som ødelegger sitt fødeland?(i hans hode). Sadist er han vel ikke, for han ville vel drepe folk fortest mulig og han har vel ikke seigpinet noen. Nazistene derimot seigpinet jødene og holdt dem i måneder i konsentrasjonsleire og prøvde å utnytte dem til jobbing osv før "slaktinga"/gasskammeret. De holdt også på med testing av hvor mye en hodeskalle kunne tåle, sydde sammen pulsårene til jødetvillinger osv osv. Ergo skikkelig sadisme. Breivik blir jo nesten som en teddybjørn å regne sammenlignet med nazistene. Så i så fall var Tyskland en gjeng med roboter under 2 verdenskrig. Husk at dette var et individ, ikke en hel "bevegelse" - det er skjerpende. 0 Siter
Gjest mannen sin Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Husk at dette var et individ, ikke en hel "bevegelse" - det er skjerpende. Jeg bare setter handlingene i et perspektiv. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Jeg bare setter handlingene i et perspektiv. Vil ikke si det... 0 Siter
serenity777 Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Husk at dette var et individ, ikke en hel "bevegelse" - det er skjerpende. Rimelig bankerupt på empati, moral og andre hemninger den fyren. Han er overhodet ikke noe fascinerende, han er bare kvalm. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Har tenkt mye om han selv, det tror jeg mange gjør. Det han har gjort er ikke særlig menneskelig. Hva er egentlig menneskelig? Ikke forveksle det med "humant". Mennesker kan være noen riktige jævler. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Nei, det er ikke psyke tanker. Men han er bare et menneske.. 0 Siter
Gjest ingelill Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Jeg skjønner ikke helt at noen mener det ikke er psyke tanker. Selvsagt er det det. Men du kan mer eller mindre tro på disse syke tankene, og du er i det minste i tvil. Mennesket kan være i stand til mye djevelskap. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Sikkert ikke. :-) Hvorfor er han ikke ett menneske? Sov du i historietimen? Har du ikke hørt om Adolf Hitler.Josef Stalin og Pol Pot? Tyskland har lært sin lekse og vil aldri gå til krig mot noen som helst i fremtiden. Men det er en stormakt som synes at krig er herlig og at man bør kunne tjene penger på det uansett tap av menneskeliv,de er jo bare fattige stakkarer.Synd at Ron Paul er for gammel til å bli president.Han er den eneste republikaneren som fortjener denne jobben.De andre er enten for dumme,for rike,eller for kristne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.