Gjest 4flower4 Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 I disse dager kommer jeg over mennesker som er for å innføre tortur i noske fengsler. Jeg blir egentlig kvalm når noen snakker om tortur og ser ikke helt vitsen med det uansett hva noen måtte ha gjort. Ble sittende ved et bord i dag der div torturmetoder ble forestlått og beskrevet i detalj. jeg blir like kvalm av sånne mennesker som å sitte å se på tv i dag. Syk verden. 0 Siter
Gjest glkfd Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Det kan være ok å gå fra bordet i slike tilfeller. Det at gjerningsmannen skal bli behandlet humant og rettferdig etter at han har drept uskyldige barn ut av egne forvirrede storhetstanker om at han har en spesiell rett til å bestemme hvordan landet vårt skal være og bruke alle midler, er for mange absurd. De vil han skal føle det på kroppen. Det er egentlig helt naturlig at mange ønsker det. Jeg selv vil mye heller at hele ABB skal hysjes ned, eventuelt sendes til å jobbe i en gruve sammen med Mullah Krekar og andre antisosiale (straffarbeid), langt unna det norske samfunnet, heller enn at han skal få sine grandiose paradedrømmer oppfylt der all trafikken stopper for han når han fraktes til Tinghuset. 0 Siter
Gjest 4flower4 Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Det kan være ok å gå fra bordet i slike tilfeller. Det at gjerningsmannen skal bli behandlet humant og rettferdig etter at han har drept uskyldige barn ut av egne forvirrede storhetstanker om at han har en spesiell rett til å bestemme hvordan landet vårt skal være og bruke alle midler, er for mange absurd. De vil han skal føle det på kroppen. Det er egentlig helt naturlig at mange ønsker det. Jeg selv vil mye heller at hele ABB skal hysjes ned, eventuelt sendes til å jobbe i en gruve sammen med Mullah Krekar og andre antisosiale (straffarbeid), langt unna det norske samfunnet, heller enn at han skal få sine grandiose paradedrømmer oppfylt der all trafikken stopper for han når han fraktes til Tinghuset. Jeg er så enig med deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.