Gjest elaia Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 På hvilken måte ble han sviktet av sine foreldre? En ikke-tilstedeværende far er en sviker og en ikke-grensesettende mor er en sviker. 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 En ikke-tilstedeværende far er en sviker og en ikke-grensesettende mor er en sviker. Vet du at moren ikke var grensesettende? Mange har sikkert hatt en far som ikke har vært tilstede, og at det ikke har vært perfekt hos mor. Så det høres ut som det må være noe mer med ABB. 0 Siter
Gjest elaia Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Vet du at moren ikke var grensesettende? Mange har sikkert hatt en far som ikke har vært tilstede, og at det ikke har vært perfekt hos mor. Så det høres ut som det må være noe mer med ABB. ''Vet du at moren ikke var grensesettende?'' Det har Breivik selv fortalt. ''Mange har sikkert hatt en far som ikke har vært tilstede, og at det ikke har vært perfekt hos mor.'' Ja det er uhorvelig mange foreldre som svikter barna sine på ulike vis. 0 Siter
Colette Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Vet du at moren ikke var grensesettende? Mange har sikkert hatt en far som ikke har vært tilstede, og at det ikke har vært perfekt hos mor. Så det høres ut som det må være noe mer med ABB. En mor som forteller sønnen at "han er hennes hobby" mangler tydeligvis normale grenser. 0 Siter
Gjest arvmiljø Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 En mor som forteller sønnen at "han er hennes hobby" mangler tydeligvis normale grenser. Har hun sagt det? 0 Siter
Colette Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Har hun sagt det? ''– Hun er førtidspensjonert og jeg sa hun burde få seg en hobby. Hun sa «du er min eneste hobby».'' Under "Godt forhold" i denne artikkelen: http://www.rb.no/Innenriks/terrorsaken/article6021713.ece 0 Siter
Elis31 Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 ''– Hun er førtidspensjonert og jeg sa hun burde få seg en hobby. Hun sa «du er min eneste hobby».'' Under "Godt forhold" i denne artikkelen: http://www.rb.no/Innenriks/terrorsaken/article6021713.ece Jeg synes det blir en løsrevet setning som muligens ikke sier så mye. 0 Siter
cathlin Skrevet 22. april 2012 Forfatter Skrevet 22. april 2012 Han ble sviktet av sine foreldre. Ikke av moren. 0 Siter
Gjest elaia Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Ikke av moren. Ikke-grensesettende er et svik mot barn. 0 Siter
Gjest arvmiljø Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Hva gikk galt med Kony, Idi Amin, Hitler, Stalin, Saddam, Pol Pot, Radkom Vladic, Napoleon, Mengele, Hess, Vlad Dracul, Keiser Nero... Kain slo ihjel Abel, og så gikk det slag i slag. ABB er ikke unik engang.. ABB kan ikke sidestilles med psykopatiske statsledere. Han er ikke smart nok... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 23. april 2012 Skrevet 23. april 2012 ABB kan ikke sidestilles med psykopatiske statsledere. Han er ikke smart nok... Jeg er ikke så sikker på at alle de statslederne var så smarte heller. Men de hadde mange med seg. Folk som satt i bakgrunnen og tjente på galskapen selv. Og en del av de var ganske sikkert smarte.. Tror jeg. ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.