Gå til innhold

Breivik - hvordan har han blitt sånn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Elis31

13

• cathlin

7

• Dorthe

5

• Colette

2

Mest aktive i denne tråden

En ikke-tilstedeværende far er en sviker og en ikke-grensesettende mor er en sviker.

Vet du at moren ikke var grensesettende? Mange har sikkert hatt en far som ikke har vært tilstede, og at det ikke har vært perfekt hos mor. Så det høres ut som det må være noe mer med ABB.

Vet du at moren ikke var grensesettende? Mange har sikkert hatt en far som ikke har vært tilstede, og at det ikke har vært perfekt hos mor. Så det høres ut som det må være noe mer med ABB.

''Vet du at moren ikke var grensesettende?''

Det har Breivik selv fortalt.

''Mange har sikkert hatt en far som ikke har vært tilstede, og at det ikke har vært perfekt hos mor.''

Ja det er uhorvelig mange foreldre som svikter barna sine på ulike vis.

En mor som forteller sønnen at "han er hennes hobby" mangler tydeligvis normale grenser.

Annonse

''– Hun er førtidspensjonert og jeg sa hun burde få seg en hobby. Hun sa «du er min eneste hobby».''

Under "Godt forhold" i denne artikkelen:

http://www.rb.no/Innenriks/terrorsaken/article6021713.ece

Jeg synes det blir en løsrevet setning som muligens ikke sier så mye.

Gjest arvmiljø

Hva gikk galt med Kony, Idi Amin, Hitler, Stalin, Saddam, Pol Pot, Radkom Vladic, Napoleon, Mengele, Hess, Vlad Dracul, Keiser Nero...

Kain slo ihjel Abel, og så gikk det slag i slag. ABB er ikke unik engang..

ABB kan ikke sidestilles med psykopatiske statsledere. Han er ikke smart nok...

ABB kan ikke sidestilles med psykopatiske statsledere. Han er ikke smart nok...

Jeg er ikke så sikker på at alle de statslederne var så smarte heller. Men de hadde mange med seg. Folk som satt i bakgrunnen og tjente på galskapen selv. Og en del av de var ganske sikkert smarte..

Tror jeg. ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...