Gjest pupupu Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Kveld etter kveld sitter jeg med tlf. i hånda og venter på at han ringer. Jeg må venne meg av dette og konsentrere meg om noe annet. Jeg tar livet altfor høytidelig og greier ikke dette, men jeg elsker han. 0 Siter
Gjest pupupu Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Da ringer du. Nei jeg krabber ikke etter han. 0 Siter
Gjest glem han Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Hvis han ikke ringer er han ikke interessert. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Hvis han ikke ringer er han ikke interessert. ''Hvis han ikke ringer er han ikke interessert'' Det kommer vel helt an på forhistorien. Tror mange jenter har gått glipp av gode forhold fordi de valgte å vente på telefon i stedet for å ringe selv. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Nei jeg krabber ikke etter han. Men han skal krabbe etter deg? Merkelig holdning dere har til å ringe eller ikke å ringe. Jeg hadde forstått det hvis du hadde forsøkt å ringe han uten at det ble noe mer, men det står det ikke noe om at du har prøvd. 0 Siter
Gjest pupupu Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Men han skal krabbe etter deg? Merkelig holdning dere har til å ringe eller ikke å ringe. Jeg hadde forstått det hvis du hadde forsøkt å ringe han uten at det ble noe mer, men det står det ikke noe om at du har prøvd. Ja han skal krabbe etter meg siden jeg har krabbet etter han lenge nok. Han ringte og ligger på alle fire etter meg;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.