Gå til innhold

Seriøse reklamer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

Kanskje det er brukt Google translate?

Syns det virket enda dårligere enn google..... Manglet jo bokstaver i ord osv...

En annen side som hele tiden kommer opp på facebook er noen som selger nike sko, men de selger mye annet av moteklær også,

tydeligvis samme aktørene, men hele tiden med nytt firmanavn,

og det står veldig lite informasjon om selve firmaet og hvor de sender det fra,

men skjønner at det kommer fra utlandet...

Sendte faktisk en mail til de og fortalte de hvor amatørmessig det så ut når de brukte google translater. Fikk tilbake en mail der de var SÅ takknemlige for at jeg ville hjelpe og tilbød meg et gratis par Nike sko sammen med min evnt. bestilling... som om jeg kom til å bestille fra de.

Originale Nikes? Neppe....

Gjest trådstarter

Noe annet som ikke akkurat virket betryggende,

er kommentarene... de har stått der kjempelenge, så er neppe "nye" som de påstår der,

dessuten går det ikke å legge inn kommentar selv, og ikke står det noen kontaktadresse heller...

Kommentarene er på dårlig norsk, og ene kommentaren, der er nesten alt på engelsk.

Google google google...

Syns det virket enda dårligere enn google..... Manglet jo bokstaver i ord osv...

En annen side som hele tiden kommer opp på facebook er noen som selger nike sko, men de selger mye annet av moteklær også,

Sendte faktisk en mail til de og fortalte de hvor amatørmessig det så ut når de brukte google translater. Fikk tilbake en mail der de var SÅ takknemlige for at jeg ville hjelpe og tilbød meg et gratis par Nike sko sammen med min evnt. bestilling... som om jeg kom til å bestille fra de.

Nei, jeg hadde også styrt unna sånt. Jeg klikker på veldig lite på FB, det er så mye rart der. Annonser med skrivefeil virker alltid litt uprofesjonelle.

Siden dette handler om skrivefeil, kan jeg bare ikke dy meg for å si i fra om at 3 av de stedene du skrev "de" i innlegget ditt, skulle det stått "dem".

Håper du tar det med et smil da. ;-)

Annonse

Gjest Elextra

''En annen side som hele tiden kommer opp på facebook er noen som selger nike sko, men de selger mye annet av moteklær også, tydeligvis samme aktørene, men hele tiden med nytt firmanavn, og det står veldig lite informasjon om selve firmaet og hvor de sender det fra, men skjønner at det kommer fra utlandet... ''

Typiske piratprodukter. Har forundret meg over at så mange slike firmaer får annonsere på seriøse nettsteder.

Gjest trådstarter

Nei, jeg hadde også styrt unna sånt. Jeg klikker på veldig lite på FB, det er så mye rart der. Annonser med skrivefeil virker alltid litt uprofesjonelle.

Siden dette handler om skrivefeil, kan jeg bare ikke dy meg for å si i fra om at 3 av de stedene du skrev "de" i innlegget ditt, skulle det stått "dem".

Håper du tar det med et smil da. ;-)

Er fullt klar over at jeg skrev en del tull,

slik går det når en skriver i en fei :-)

Men dette gjaldt altså "profesjonelle" sider, da forventer en

at de skriver litt mer korrekt norsk.

Ikke fra en nettdebatant som bare vil syte litt over dårlig norsk.

Er fullt klar over at jeg skrev en del tull,

slik går det når en skriver i en fei :-)

Men dette gjaldt altså "profesjonelle" sider, da forventer en

at de skriver litt mer korrekt norsk.

Ikke fra en nettdebatant som bare vil syte litt over dårlig norsk.

''Er fullt klar over at jeg skrev en del tull, slik går det når en skriver i en fei :-) Men dette gjaldt altså "profesjonelle" sider, da forventer en at de skriver litt mer korrekt norsk. Ikke fra en nettdebatant som bare vil syte litt over dårlig norsk.''

Jeg er helt enig med deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...