Gjest Usikker før generalforsamling Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Hei, Jeg skal snart på en viktig generalforsamling i borettslaget. Jeg kommer med flere fullmakter. I den anledning har jeg spurt styret om det er begrensninger på hvor mange jeg kan ta med. Dette svaret fikk jeg, og trenger hjelp til å forstå: ''Det er ingen begrensning på antall fullmakter. Det er ikke lov å forhåndsstemme, og fullmakten må være blanco. Man kan altså ikke bestemme hva som skal stemmes med sin fullmakt.'' Hva vil det si at fullmakten må være blanko? Jeg skjønner ikke andre og tredje setning. Kan noen hjelpe? 0 Siter
Sør Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Det de forsøker å si er at fullmakten må være uten begrensninger eller føringer. Altså, det kan ikke stå: "Gjelder kun for å stemme for nye vinduer." Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Usikker før generalforsamling Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Det de forsøker å si er at fullmakten må være uten begrensninger eller føringer. Altså, det kan ikke stå: "Gjelder kun for å stemme for nye vinduer." Med vennlig hilsen Tusen takk for raskt svar! 0 Siter
laban Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Hvis du har med deg tre fullmakter og i tillegg skal stemme selv, teller din stemme for fire. Du kan ikke si at du har f.eks. to stemmer for og to stemmer mot. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.