Gjest Pettories Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Hvor mange tråder har han svart på? Sjekk selv. Hersketeknikk på sitt beste. Vi trenger en ny Webmaster. Enig? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Nei, jeg er ikke enig i det. Han gjør en god jobb, synes jeg 0 Siter
Gjest Pettories Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Nei, jeg er ikke enig i det. Han gjør en god jobb, synes jeg En god jobb når man ignorerer de fleste innlegg? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Webmaster er vel ikke bare én person. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 En god jobb når man ignorerer de fleste innlegg? Jeg tror aldri jeg har fått slettet noen innlegg her inne jeg. Kanskje et par som jeg ikke har sett. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Jeg forventer ikke at webmaster svarer på alle innlegg på webmasterforumet. Jeg forventer at webmaster leser innleggene og det gjør h*n nok. Dessuten har webmaster til tider mer enn nok jobb med å vurdere hvilke meldinger som kan få ligge fremme på de andre forumene. 0 Siter
Gjest nok nå! Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 En god jobb når man ignorerer de fleste innlegg? Har du tenkt på hvor dyrt det blir om webmaster sitter online hele døgnet? Klart det er flere personer som bytter på den rollen, hvor mye de har betalt vet jeg ikke, men det hadde blitt klekkelig med nattillegg og helgetillegg om en og samme person skulle sitte døgnet ut og passe på at idioter ikke ødelegger forumets seriøsitet. 0 Siter
Mrs D Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Jeg tror aldri jeg har fått slettet noen innlegg her inne jeg. Kanskje et par som jeg ikke har sett. ''Jeg tror aldri jeg har fått slettet noen innlegg her inne jeg.'' Det har jeg fått. I de mest heftige diskusjonene med Sør, f.eks. Og jeg syns absolutt slettingen har vært korrekt. Webmaster gjør en god jobb, og det er noe med å ta inn over seg grunnen til at man faktisk blir slettet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.