Gå til innhold

Sjekk Webmasterforumet

Anbefalte innlegg

Gjest Pettories
Skrevet

Hvor mange tråder har han svart på? Sjekk selv. Hersketeknikk på sitt beste. Vi trenger en ny Webmaster. Enig?

Skrevet

Nei, jeg er ikke enig i det. Han gjør en god jobb, synes jeg

Gjest Pettories
Skrevet

Nei, jeg er ikke enig i det. Han gjør en god jobb, synes jeg

En god jobb når man ignorerer de fleste innlegg?

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har fått slettet noen innlegg her inne jeg. Kanskje et par som jeg ikke har sett.

brilleslangen
Skrevet

Jeg forventer ikke at webmaster svarer på alle innlegg på webmasterforumet. Jeg forventer at webmaster leser innleggene og det gjør h*n nok. Dessuten har webmaster til tider mer enn nok jobb med å vurdere hvilke meldinger som kan få ligge fremme på de andre forumene.

Gjest nok nå!
Skrevet

Har du tenkt på hvor dyrt det blir om webmaster sitter online hele døgnet? Klart det er flere personer som bytter på den rollen, hvor mye de har betalt vet jeg ikke, men det hadde blitt klekkelig med nattillegg og helgetillegg om en og samme person skulle sitte døgnet ut og passe på at idioter ikke ødelegger forumets seriøsitet.

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har fått slettet noen innlegg her inne jeg. Kanskje et par som jeg ikke har sett.

''Jeg tror aldri jeg har fått slettet noen innlegg her inne jeg.''

Det har jeg fått. I de mest heftige diskusjonene med Sør, f.eks. Og jeg syns absolutt slettingen har vært korrekt.

Webmaster gjør en god jobb, og det er noe med å ta inn over seg grunnen til at man faktisk blir slettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...