Gjest jau jau jau Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Hvorfor ikke boikotte forumet da hvis du har så store problemer med han? 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 JA - det er en forholdsvis ubetydelig webmaster på et relativt ubetydelig nettforum som er problemet i verden - at vi ikke har innsett dette tidligere?!?! 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Jeg har ikke problemer med Webmaster og jeg har ingen grunn til å sette meg inn i de problemene du har med vedkommende. Jeg bruker tid og ressurser på en del problemer i verden, men dine problemer med Webmaster fenger meg ikke. Likevel innrømmer jeg at jeg er en del nysgjerrig på deg som person. Kunne tenkt meg å vite hva ligger bak dine innlegg osv. Jeg vet ikke om du er mann eller kvinne, ung eller gammel, svart eller hvit osv., men din person er begynt å interessere meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.