Gå til innhold

Lyst til å skrive etc.

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvis man har det så utholdelig inni seg at man har lyst til å skrike, knuse ting, smelle med dører, etc... er dette et tegn på sykdom? Eller er det bare at man er barnslig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Hvis man har det så utholdelig inni seg at man har lyst til å skrike, knuse ting, smelle med dører, etc... er dette et tegn på sykdom? Eller er det bare at man er barnslig?''

Jeg tolker det dithen at lidelsestrykket er stort, hvordan du går frem for å "slippe ut steam" er opp til deg og noe du kan velge. "Å ha lyst til" er ikke barnslig men å faktisk gjøre det er umodent. Du kan velge om du vil smelle med en dør eller om du vil begynne med boksing, du kan velge om du vil knuse ting eller løpe 1 time i skogen. Både effekten av "økten" og langtidsvirkningen er best av det sistnevnte.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Hvis man har det så utholdelig inni seg at man har lyst til å skrike, knuse ting, smelle med dører, etc... er dette et tegn på sykdom? Eller er det bare at man er barnslig?''

Jeg tolker det dithen at lidelsestrykket er stort, hvordan du går frem for å "slippe ut steam" er opp til deg og noe du kan velge. "Å ha lyst til" er ikke barnslig men å faktisk gjøre det er umodent. Du kan velge om du vil smelle med en dør eller om du vil begynne med boksing, du kan velge om du vil knuse ting eller løpe 1 time i skogen. Både effekten av "økten" og langtidsvirkningen er best av det sistnevnte.

Ja, skjønner... det er kanskje bra for meg å finne noen mer modne kanaler i fremtiden...

Skrevet

Ja, skjønner... det er kanskje bra for meg å finne noen mer modne kanaler i fremtiden...

Skriving hjelper meg. Det er sikkert mye umodent jeg skriver men det blåser jeg i. Det er en god ventil. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...