Hønemoren Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Kan sviing og brenning i munn og tunge høre med i en periode med angst og uro? Har også fibromyalgi. Ved bruk av 1 Sobril (kun 1 stk. en dag innimellom) blir plagene borte..... Takknemlig for svar. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. april 2012 Forfatter Skrevet 21. april 2012 Tenker også om det kan være et symtom på Sjøgren..... 0 Siter
Gjest syttentretti Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Kan ikke si jeg har merket de plagene nei, så du får sjekke ut om det kan være Sjøgrens da . Hvordan sjekkes det forresten , blodprøve ?? Ha en god dag... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. april 2012 Forfatter Skrevet 21. april 2012 Kan ikke si jeg har merket de plagene nei, så du får sjekke ut om det kan være Sjøgrens da . Hvordan sjekkes det forresten , blodprøve ?? Ha en god dag... Tror det er blodprøve og at det blir tatt en prøve i munnen. "Sand" i øynenefølelse er visst også et symptom på Sjøgren. Har hørt at flere med Fibromyalgi får Sjøgren også. Takk for svar forresten. 0 Siter
Gjest ikke nick idag heller Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Når sobrilen virker så skulle jeg tro det er en slags angst ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.