Gjest SMIRnøff Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Hva betyr det at benzo ikke funker på en? Hvis det betyr noe... Det funker ikke på meg. Klart, jeg merker det jo, hvis jeg tar mye sobril får jeg jo en deilig rus, men... det må mye til, og da er det _rusen_ jeg merker, ikke noe annet. Hvis jeg bare tar f.eks. 10 mg Sobril merker jeg ingenting... Kan det bety at jeg ikke har angst? 0 Siter
Gjest VeraKa Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Du har opparbeidet deg stor toleranse kanskje? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Du har opparbeidet deg stor toleranse kanskje? Nei, slettes ikke, jeg har aldri brukt det regelmessig. Har bare prøvd det sporadisk. 0 Siter
Gjest ikke nick idag heller Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Det må jo bety at enten har du ikke angst, eller angsten er så stor at 10 mg blir alt for lite. Selv har jeg ikke så mye effekt av sobril at det er verdt å ta det når jeg er syk. Kjenner jo bedring etter 20 mg eller noe, men den bedringen er så kort. Jeg vil heller mestre angsten på en annen måte. Jeg har egentlig sluttet å bry meg om den. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Det må jo bety at enten har du ikke angst, eller angsten er så stor at 10 mg blir alt for lite. Selv har jeg ikke så mye effekt av sobril at det er verdt å ta det når jeg er syk. Kjenner jo bedring etter 20 mg eller noe, men den bedringen er så kort. Jeg vil heller mestre angsten på en annen måte. Jeg har egentlig sluttet å bry meg om den. Tror jeg ikke har angst jeg. 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Hva ER egentlig "benzo"? Googlet, og fikk opp sider om A) Medisiner mot angst og søvnproblemer, og Narkotika. Jeg har ikke noe greie på medisiner og sånn, så jeg ble litt forvirret. Har sett ordet 'Benzo' mye her, men trodde at det var en medisin som het det. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Jeg har angst. Da jeg fikk sobril av og til tidligere, virket det ikke på meg heller. Ble bare litt småsvimmel. Sobril må vel være noe av det minst potente benzo som finnes. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Hva ER egentlig "benzo"? Googlet, og fikk opp sider om A) Medisiner mot angst og søvnproblemer, og Narkotika. Jeg har ikke noe greie på medisiner og sånn, så jeg ble litt forvirret. Har sett ordet 'Benzo' mye her, men trodde at det var en medisin som het det. Det står for benzodiazepiner, og er en gruppe medisiner, blant annet Sobril og Valium. 0 Siter
Gjest duken Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Nei, slettes ikke, jeg har aldri brukt det regelmessig. Har bare prøvd det sporadisk. Jeg har det sånn ved inntak av alkohol. Jeg drikker svært sjeldent. Er vel med på et par fester i året med venner, ikke noe mer. Og hjemme drikker jeg aldri. Men jeg har stusset over hvorfor jeg tåler så mye uten å bli ruset? Med "mye" mener jeg 4-5 alkoholengeter. Er det mye, egentlig? 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Det står for benzodiazepiner, og er en gruppe medisiner, blant annet Sobril og Valium. Inkluderer det medisinene Stesolid og Mogadon også? Og SSRI = Antidepressiva? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Inkluderer det medisinene Stesolid og Mogadon også? Og SSRI = Antidepressiva? Stesolid = Valium = Vival Mogadon vet jeg ikke... SSRI er en gruppe antidepressiva... 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Stesolid = Valium = Vival Mogadon vet jeg ikke... SSRI er en gruppe antidepressiva... Takk Da er jeg bedre oppdatert enn jeg var! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.