Gjest Elextra Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Jeg er bevisst på å bruke svært lite klorin, fordi jeg vet det er skadelig for miljøet, og en klarer seg stort sett fint uten. Men det hender jeg bruker litt til bleking av misfargede klær og andre tekstiler. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Bruker litt til å rense opp i vasken av og til. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Etter at jeg har vasket badet går jeg over med klorin etterpå. Vasker også kjøkkenet, dører og skuffer og overflater med klorin innimellom. I tillegg desinfiserer jeg håndtak og lysbrytere med jevne mellomrom. Antagelig litt i overkant å desinfisere... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Etter at jeg har vasket badet går jeg over med klorin etterpå. Vasker også kjøkkenet, dører og skuffer og overflater med klorin innimellom. I tillegg desinfiserer jeg håndtak og lysbrytere med jevne mellomrom. Antagelig litt i overkant å desinfisere... Oj,- ja det hørtes i overkant ut - i alle fall i mine ører. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Oj,- ja det hørtes i overkant ut - i alle fall i mine ører. Ja, er klar over at det med håndtak og lysbrytere er...litt tvangsmessig. Det hadde holdt med vanlig vask. Må kutte det ut. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Jeg bruker så å si aldri klorin. Ikke sikker på at jeg har en flaske en gang. Ikke hvor, i alle fall 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Ja, er klar over at det med håndtak og lysbrytere er...litt tvangsmessig. Det hadde holdt med vanlig vask. Må kutte det ut. Sjelden jeg vasker håndtak - og lysbrytere har jeg knapt tenkt på. Ikke et fnugg av allergier her i huset - og ikke oftere omgangssyke enn hos andre. Heller sjeldnere - det må være 5 år siden siste gang, tror jeg.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Jeg bruker klorin innimellom til å vaske doene med. Også er det greit å fjerne flekker med. 0 Siter
Mrs D Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Ja, jeg bruker klorin. Til å ha nedi doen av og til. 0 Siter
Mrs D Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Sjelden jeg vasker håndtak - og lysbrytere har jeg knapt tenkt på. Ikke et fnugg av allergier her i huset - og ikke oftere omgangssyke enn hos andre. Heller sjeldnere - det må være 5 år siden siste gang, tror jeg.... Man kan rett og slett desinfisere seg syke. Naturlig immunforsvar og alt det der reduseres jo med overdreven hygiene siden få har samme tvangsmessige forhold til det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Nei, det går fint lite klorin hos oss. Kan faktisk ikke huske sist jeg brukte det, men har innimellom tidligere i verden brukt det til bleking av tøy. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Sjelden jeg vasker håndtak - og lysbrytere har jeg knapt tenkt på. Ikke et fnugg av allergier her i huset - og ikke oftere omgangssyke enn hos andre. Heller sjeldnere - det må være 5 år siden siste gang, tror jeg.... Her hos meg blir lysbryterne veldig skitne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Her hos meg blir lysbryterne veldig skitne. Det blir de faktisk hos meg også... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Her hos meg blir lysbryterne veldig skitne. ''Her hos meg blir lysbryterne veldig skitne.'' Sånn går det om man slurver med håndhygienen 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 ''Her hos meg blir lysbryterne veldig skitne.'' Sånn går det om man slurver med håndhygienen Ja, eller huset fullt av ungdom som mekker på motorer. 0 Siter
sant å si Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Tja, går vel et par flasker i året, vil jeg tro. Heller litt i do en gang iblant, bruker det på gule render rundt sluket i badvasken, desinfiserer toalettbørsten og (en sjelden gang) til bleking. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.