Gå til innhold

Menn som er redde for kjærligheten...

Anbefalte innlegg

''Jeg innbiller meg at jeg har ganske god magefølelse mht mennesker i livet mitt... som regel stemmer ting ganske bra med førsteinntrykket (eller aller helst andreinntrykket;))''

Da er du nok en god menneskekjenner. :-)

Det tror jeg nok at jeg er, ja.....

Fortsetter under...

Gjest selma43

Har endel erfaring med den type menn ja.

Nettopp avsluttet et slikt forhold, der han virket veldig interessert i begynnelsen, ganske snart kom det frem at han ikke ville inn i noe forhold, men gjerne ville ha sex.

Fortalte meg etter hvert at han har vært i forhold tidligere med veeldig mye forpliktelser, ei som fikk kreft rett etter de møttes, og han ble i forholdet pga samvittigheten i nesten 3 år, før dette ble slutt hadde han gjort ei ny ei gravid, gikk inn i det forholdet pga graviditeten.

Endte med at hun var utro etter noen år, og forholdet tok slutt. Neste forhold var med ei som var yngre og barnløs, og ville ha en haug med barn, og maste mye om forpliktelser.

Så denne fyren ble altså allergisk mot forpliktelser, noe jeg forstår godt egentlig.

Nå er han fast bestemt på at han ikke skal ha forhold og forpliktesler, og har holdt en viss distanse til meg hele tiden mens vi treftes, for å unngå følelser.

Opplegget ble for kaldt for meg, kanskje om jeg hadde gitt det tid at han kunne ombestemt seg, men så tålmodig er ikke jeg.

Når jeg forsøkte å endre på premissene, ville han bare kutte ut med en gang, så denne mannen har tydelig panikk for forhold og følelser.

Gjest Har det mye bedre uten

Disse vil imidlertid treffe en kvinne å bli glad i, men de får det ikke til (begge er kjekke menn som ikke mangler tilbud..).

Det må være trist å føle at man ikke kan greie kjærligheten? Jeg har selv vært i et 23 år langt forhold + hatt noen kortere forhold i ungdomstida - og har til dags dato aldri blitt svikta.... Jeg tror de fleste menn er skikkelige og til å stole på - og man bør nok si til seg selv at man fortjener kjærligheten ...

Enig i mye av det du skriver.

Men for meg er det så fint å være alene at kjærlighet ikke er noe savn.

Og har mange jeg kan gi kjærlighet. Barna ikke minst:-)

Har endel erfaring med den type menn ja.

Nettopp avsluttet et slikt forhold, der han virket veldig interessert i begynnelsen, ganske snart kom det frem at han ikke ville inn i noe forhold, men gjerne ville ha sex.

Fortalte meg etter hvert at han har vært i forhold tidligere med veeldig mye forpliktelser, ei som fikk kreft rett etter de møttes, og han ble i forholdet pga samvittigheten i nesten 3 år, før dette ble slutt hadde han gjort ei ny ei gravid, gikk inn i det forholdet pga graviditeten.

Endte med at hun var utro etter noen år, og forholdet tok slutt. Neste forhold var med ei som var yngre og barnløs, og ville ha en haug med barn, og maste mye om forpliktelser.

Så denne fyren ble altså allergisk mot forpliktelser, noe jeg forstår godt egentlig.

Nå er han fast bestemt på at han ikke skal ha forhold og forpliktesler, og har holdt en viss distanse til meg hele tiden mens vi treftes, for å unngå følelser.

Opplegget ble for kaldt for meg, kanskje om jeg hadde gitt det tid at han kunne ombestemt seg, men så tålmodig er ikke jeg.

Når jeg forsøkte å endre på premissene, ville han bare kutte ut med en gang, så denne mannen har tydelig panikk for forhold og følelser.

Forskjellen på den typen mann du beskriver og den typen jeg beskriver, er at den typen du snakker om rett og slett ikke orker å forplikte seg... De to jeg snakker om ønsker ikke annet enn å forplikte seg og være i et fast forhold som varer livet ut. Problemet er at de ikke våger pga at de har fått følelsene ødelagt.. De har rett og slett ikke kontroll på de følelsene man skal ha kontroll på når man har en kjæreste...

Enig i mye av det du skriver.

Men for meg er det så fint å være alene at kjærlighet ikke er noe savn.

Og har mange jeg kan gi kjærlighet. Barna ikke minst:-)

Hvis man ikke savner kjærligheten er det jo ikke noe problem :) De jeg snakker om ønsker mest av alt å kunne kjenne på kjærlighet igjen - så da blir det nok litt annerledes...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...