Gjest trent øye Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Symmetrisk og perfekte proposjoner... heldige hun :-) Men det står at hun ikke har på seg sminke??? Alle ser jo at hun har på seg sminke, men "naturlig" sminke... dvs litt foundation, concealer, øyebryntsblyant og et lite strøk med lipgloss på leppene. Dessuten er det dårlig oppløsning på bildet (eller retusjert), så en ikke ser porene. På nært hold ville en nok sett porer og små dun i ansiktet. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Hvem snakker du om? http://www.dagbladet.no/2012/04/21/nyheter/vitenskap/perfekte_proposjoner/skjonnhet/21234444/ Sorry linken falt ut 0 Siter
Mandolaika Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Veldig klassisk og naturlig pen. Håper hun også har et ok indre. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Jeg kan ikke noe om slikt, men jeg ser og synes at hun er pen! Veldig søt og ikke tilgjort. Minner om Venke Knutson, som jeg også liker fremtoningen til. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Jeg kan ikke noe om slikt, men jeg ser og synes at hun er pen! Veldig søt og ikke tilgjort. Minner om Venke Knutson, som jeg også liker fremtoningen til. ''Jeg kan ikke noe om slikt, men jeg ser og synes at hun er pen! Veldig søt og ikke tilgjort. Minner om Venke Knutson, som jeg også liker fremtoningen til.'' Venke Knutson er kjempesøt! 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 ''Jeg kan ikke noe om slikt, men jeg ser og synes at hun er pen! Veldig søt og ikke tilgjort. Minner om Venke Knutson, som jeg også liker fremtoningen til.'' Venke Knutson er kjempesøt! Ja! Og synger pent også! Hun burde faktisk vært mer framme i rampelyset (enn jeg har fått inntrykk av at hun er). 0 Siter
Mandolaika Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 Ja! Og synger pent også! Hun burde faktisk vært mer framme i rampelyset (enn jeg har fått inntrykk av at hun er). ''Ja! Og synger pent også! Hun burde faktisk vært mer framme i rampelyset (enn jeg har fått inntrykk av at hun er).'' Hun har småbarn, kanskje derfor? Jeg synes sangen hun synger med Kurt, When the stars go blue, er så flott! 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 ''Ja! Og synger pent også! Hun burde faktisk vært mer framme i rampelyset (enn jeg har fått inntrykk av at hun er).'' Hun har småbarn, kanskje derfor? Jeg synes sangen hun synger med Kurt, When the stars go blue, er så flott! ''When the stars go blue, er så flott!'' Helt enig! Skal sette den på nå... 0 Siter
Mandolaika Skrevet 21. april 2012 Skrevet 21. april 2012 ''When the stars go blue, er så flott!'' Helt enig! Skal sette den på nå... ''Helt enig! Skal sette den på nå...'' ;-) Jeg har satt den på nå. Venke Knutson har sjarm og utstråling i tillegg til at hun er søt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.