Gå til innhold

Noen som har sett Titanic i 3D på kino?

Anbefalte innlegg

Gjest kinotur
Skrevet

Hvordan er denne opplevelsen egentlig? Har jo sett titanic fra før av, men nå vil datteren min på 12 år se, selv om hun også ahr sett den. Er den verd å se eller? 3.15 min er jo veldig laaaaang tid da. å sitte på kino.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Filmen har moderat 3D effekt for på unngå at folk blir slitne i hodet over så lang tid. Jeg synes derfor det var litt nedtur.

Ferskenblomst
Skrevet

Har ikke sett den selv, men dattera på 14 har. Hun var storfornøyd.

Skrevet

Datra mi som fyller tolv snart, så filmen på kino igår og syntes det var en flott opplevelse :)

Gjest Elextra
Skrevet

Datra mi som fyller tolv snart, så filmen på kino igår og syntes det var en flott opplevelse :)

Men hadde hun sett originalfilmen fra før?

Skrevet

Men hadde hun sett originalfilmen fra før?

Nei, det hadde hun ikke... så hun har jo ikke fått sammenligna.. men hun fortalte ivrig hvordan det kjentes å se filmen pga 3D-effektene :)

Skrevet

13-åringen min så den sammen med ei venninne. Hun syns det ble litt kjedelig i lengden, og var ikke spesielt imponert over 3D-effektene.

Hun har for øvrig sett filmen tidligere.

Skrevet

12 åringen min hadde sett forrige versjon, og var ikke imponert over 3d effekten i denne. Derfor ble den litt langtekkelig.

Gjest Thesailor
Skrevet

Jeg såg filmen da den kom for 15 år siden.

Og jeg såg den nå, på 100 års dagen for forliset.

3D effektene er ikke det sterkeste jeg har sett, men filmen er imponerende. (Jeg er sjømann, og har en del år bak meg i arktiske strøk, både i sør og i nord.)

Det var flere i kinosalen nå som hadde storeproblemer, og gråt så det hørtes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...