Gjest Melis36 Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Poden har hodepine og feber,er det noe som går nå??? han har aldri på 13 år hatt sånn hodepine,han har ikke vondt noen andre steder. Jeg går på penicillin om dagen,er man mindre utsatt for å få baselusker og smitte da? 0 Siter
Gjest doing Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 ''Poden har hodepine og feber,er det noe som går nå??? han har aldri på 13 år hatt sånn hodepine,han har ikke vondt noen andre steder.'' Det er mye som går akkurat nå ''Jeg går på penicillin om dagen,er man mindre utsatt for å få baselusker og smitte da?'' Du er mindre utsatt for akkurat de bakteriene penicillinen du tar er laget for å knekke. Ikke andre basselusker og viruser. 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 ''Poden har hodepine og feber,er det noe som går nå??? han har aldri på 13 år hatt sånn hodepine,han har ikke vondt noen andre steder.'' Det er mye som går akkurat nå ''Jeg går på penicillin om dagen,er man mindre utsatt for å få baselusker og smitte da?'' Du er mindre utsatt for akkurat de bakteriene penicillinen du tar er laget for å knekke. Ikke andre basselusker og viruser. Tusen takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.